LAMM1 Postad 5 November , 2007 Rapport Share Postad 5 November , 2007 Klart du ska satsa den sista femhundringen. Men som man brukar säga: "always bet on black" Edit. Otroligt dumt inlägg i spelberoendedelen renderar en varning/Ängeln17 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lacichpoker Postad 14 November , 2007 Rapport Share Postad 14 November , 2007 När jag var i din ålder så spelade jag bort flera tusen kr. Efter några tusen fattade jag att jag inte var nån vinnare i poker, jag slutade spela poker. Men mitt intresse för poker fanns kvar, jag började läsa poker böker och poker tidningar, så klart suget kom tilbaka men jag hade lovat mig själv och jag höll det. Fyllde 18, blrjade spela poker igen på små nivåer. Nu har jag respekt för spelet, jag vet villka konsikvenser det finns och se nu plusar jag på pokerbordet och har tagigt igen dom pengarna jag spelade bort. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Malderiss88 Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Hej! Jag har själv varit 16 år och lirat poker på nätet. Utbetalningar funkar fint. (uppmuntrar nte folk o spela men det går faktiskt att få ut pengar enkelt som helst.. Sätt bara in till Moneybookers och sätt in från Mb till pokersidan och du har pengarna inne på kontot..sen tar du ut till MB ( uttag till mb, man behöver inte skicka in körkort ens på vissa sidor när man gör uttag till mb, själv när man var 16 lirade man i farsans namn och fick skicka in gubbens körkort ett antal gånger för verification..lyckligtvis gick pokern bra för mig i din ålder och lyckades 7 dubbla studiebidraget nästan varje månad. men roulette är inget du ska hålla på med på nätet..det är bara sjukt.. Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenk Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Ska nog göra som vissa av er säger, kanske spela frirullar endast eller bara spela på Svenska Spel. Ska nog MAX sätt in 200 kr den måndaden jag har pengar över och då ska jag endast lira poker, losar jag rullen då, då blire inge mer på länge. Ska endast lira poker och vara extremt seriös men det får vänta ett tag som sagt! Tack för alla tipsen btw, om någon vet någon 10$ no deposit bonus som funkar säg gärna till här du kommer ej kunna sätta in på svenska via visa Electron, tyvärr sTENK_ på SvS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legendar Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 du kommer ej kunna sätta in på svenska via visa Electron, tyvärr sTENK_ på SvS Gick alldeles utmärkt för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 OP har fått svar och råd på sitt inlägg, och även tackar för det hela. Och eftersom allt OT är otillåtet i denna avdelning så stängs denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts