Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Får satsa på det Ligger 1 av 20 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Jaaa vad roligt! TOTALT kortdöd från att det är 20 kvar. Ligger 3 av 14 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 26 Mars , 2008 Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Jaaa vad roligt! TOTALT kortdöd från att det är 20 kvar. Ligger 3 av 14 nu. Kom igen nu och klonka hem skiten ffs! Vad ligger första priset på? 1k$? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Ligger stabil 2 av 12 kvar. Förstapriset är väl lite under 1k tror jag. Har inte orkat kolla än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Tacka för alla dåliga spelare som finns i såna här microinköpsturneringar. Som kallsynar 1/4 av sin stack pre o sen bara lägger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Jaaaa jävla setup med 12 kvar har en limpat med AA. Man anar ju liiite oråd, men ändå liksom. Jga plockar upp KK 6handat, det lägger jag inte. Självklart loosar jag den, men är ändå kvar. Ligger 5 av 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 FINALBORDSBUBBLAR IGEN! Helt jävla äckelotroligt, från att ha haft en HELT jävla SAFE finalbordsplats lyckas jag bubbla IGEN. CL i BB hittar AA mot min AQs... Jag orkar inte med detta mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 HELT otroligt. Var t o m chipleader med 95k i marker när det var 12 kvar. Och åker som elva. KK vs AA och AQs vs AA från BB på loppet av 3 min. NÄR SKA DETTA SLUTA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 26 Mars , 2008 Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Du verkar inte ha det kul med pokern just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Nä, alltså rent ekonomiskt så backar jag inte iaf. Men mår riktigt dåligt över att bubblat så många finalbordsplaceringar på sjuka setups och bubbla ITM på utdragningar i de dyrare turneringar jag spelat. Tänkte att om jag bara kunde komma top3 i denna, vilket jag absolut skulle gjort, var sjukt nöjd med mitt spel, så hade det känts som det fanns lite hopp, som att inte allt va emot. Men att spela 3 timmar för att åka 11 när man är CL vid 12 kvar, sånt sänker en rätt hårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 26 Mars , 2008 Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Känner igen det där, kommer perioder då man blir fruktansvärt utdragen gång på gång spelar ingen roll hur stor favorit man är dom träffar sina 1-2 outs gång på gång men ändå på nåt konstigt sätt backar man marginellt eller går plus minus noll den sessionen ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Lol lirar en sitngo innan sömn. En kille väljer att bara SYNA en raise när han är HU med straight flush. Killen som reraisar har A hög färg. HAN SYNAR! HAN RERAISAR INTE ALLIN HU! HAN SYNAR! Vilket betyder att mitt ITM-läge försvårades betydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Kan nån gissa om jag bublar? vågar nån ge sig på? Vågar nån gissa att en kille när vi alla har i stort sett exakt lika många marker väljer att syna av sina sista marker mot mig pre med 9 hög? o vinner över min AJ? FAN TA DE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Du kanske nämnt det tidigare men är lite lat Vilken sajt lirar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Kör mestadels på ongame, men har även några $k på party som nyttjas vid omaha och diverse tilt-cashgame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 AA två händer på raken i en 10dollar rebuy på första nivån, ingen av de utdragen (!!!), gav betalt kan man säga. Edit: Jo hehe, klart en av de var utdragen kom jag på nu. Men det var bara i en liten sidopot, av en som träffar en runner runner, så det kändes inte så ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Ligger fortfarande helt ok till i turren, 4/53 kvar, paus snart. Spelar lite sitngos samtidigt. Vi blir ITM och en är sitout (så autofold). Vi andra turas om att sno blinds. Jag lyckas komma upp i en relativt bra chiplead och han som e sitout är nere på runt 1k i marker, blinds 150/300. jag har kanske 9k och den sista 4k eller nåt sånt. Jag ställer ju självklart typ hela tiden där, och den andra väljer då att syna av med AT. lol Blev iaf en andraplats. Edit: Skulle inte sagt nåt om turren, loosar stor pot nu med AK mot nån rags som gör att jag inte kan syna på river med fyrfärg ute som jag inte har (+ att jag inte har nån träff ) 10/50 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Har kommit på att jag är sjukt feg att höja upp UTG och UTG+1,2,3 i turneringar. Vet ju att man ska passa sig lite där, speciellt med ongames strukturer där man helst inte vill lägga in massa pengar i potten om man har en hand som man e beredd att spela lite om. Men hur gör ni andra? Säg att ni har JTs UTG, höjer ni då (fullring)? Gärna resonera kring det och mht stackdjup. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 4 av 44 efter paus. Gjorde precis ett spel jag fick ångra. Valde att limpa med T8s UTG mtp att de fanns två shortstackar som jag inte ville commita mig mot om jag höjde. UTG+1 limpar också. En shortstack höjer för halva sin stack typ, vilket iofs var lite marker för mig, men kände inte för att syna. En annan synar. Jag hade floppat nötstegen, och de två blir allin med typ TPTK Sånt får en alltid att må lite dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 5/30 31an åkte ut på ett ganska brutalt sätt. Han e shortie som movar in med JJ, får syn av BB som har J6. 6a på flop, 6a på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Kör mestadels på ongame, men har även några $k på party som nyttjas vid omaha och diverse tilt-cashgame. Okej, men har inte ongame kanske så dålig struktur på deras SNGs? Har för mig att när man börjar närma sig andra halvan av spelet så spelar turen alldeles för stor roll. Eller har jag helt fel? Funderade själv på att sätta in där, och få en bra bonus. Men när jag hörde om strukturen fick det mig att ändra. Btw, vilken sajt lirar du mttn på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Jo, deras blinds går upp rätt fort. Men har gått från att spela normal till turbo, och då är det rätt skön blindstruktur ändå tycker jag. Lirar MTTn på Betsson nu (ongame), ligger 2/22. Ska se om jag lyckats bubbla finalbord även denna gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Blir lite arg på mig själv nu, tänker så mkt på att inte missa finalbord, så jag la precis AJs mot UTGraise som har typ 40% av min stack. Dumt eller? Han verkade iofs stark. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 5/16 i paus. Kortdöd så det skriker om det, och inte direkt bra läge till steal med en short och CL i pos precis efter mig. Nu ska jag nog folda mig till ett finalbord om jag inte plockar en riktigt fin hand. Orkar liksom inte bubbla igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Höjer upp med 88 från UTG. BB synar, han e något kortare än mig floppen kommer 237 två klöver. Han betar ut nästan halva sin stack, han vill spela handen verkar det som. Fold eller? Då folk spelar väldigt tight nu (även jag) tror jag inte han bluffar där, snarare har han ett överpar till mig känns det som. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts