Hjort Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Har du kollat om du kan byta till någon turnering med liknande inköp där du har tid? Starsmänniskorna brukar inte vara helt omänskliga när det gäller sånt här. Regeln är bara där för att de inte vill att en massa proffs ska grinda sönder deras satelliter. Så jag skulle tro att de inte är helt främmande för att ändra turnering du spelar. Citera
noa Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Är det bara jag som inte förstår men VAD har du blivit blåst på egentligen? Vad jag fattar kan du fortfarande åka- Citera
Hume Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Något jag inte fattar är hur du hittade msn-adressen från första början. Du kan ju inte gärna ha hittat den på stars hemsida, så var fick du den från? Citera
noa Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Är detta verkligen sant eller hittar du bara på? Jag börjar undra. Satt och titta lite på satteliter till APPT till Macau och hittade inte nån som kostat 109 dollar men jag kan ju ha fel som jag ofta har. Citera
The Grand Bark Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Ps har ju varnat om detta idag på fm: http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/41703-varning-pokerstars-erbjuder-inte-msn-support.html Varning: PokerStars erbjuder inte MSN-support Hej alla, Det har kommit till vår kännedom att någon över MSN utger sig för att vara en supportrepresentant för PokerStars, under adressen support@pokerstars.com. Detta är *inte* någon av oss. Vi erbjuder inte support via MSN och det finns just nu inga planer på att göra det heller. Lämna inte ut kontouppgifter (användarnamn, emailadress, postadress, telefonnummer) annat än i mail till vår support. Lämna aldrig någonsin ut ditt lösenord, inte ens till vår support. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
pokerfacket Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Varning lita inte på män med snusnäsduk för ansiktet och pistol i handen, de rånar er! Citera
noa Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Men det som stör mig är att han blivit bedragen men vad är det som bedragaren fått.... kan bara inte släppa det Citera
lost Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Vet inte om jag håller med CDS fick 18 oskar av mig iallafall CDS? Citera
Gahlster Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 CDS? Carl den store. Riktigt rolig tråd. Citera
ManOuchi Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Varning lita inte på män med snusnäsduk för ansiktet och pistol i handen, de rånar er! LOL:mrgreen: Citera
fcmange Postad 29 Oktober , 2007 Rapport Postad 29 Oktober , 2007 antar att typ hälften av inläggen här redan är om rubriken men jag orkar inte kolla igenom alla sidor efter dessa inlägg. Den är hur som helst helt underbar:mrgreen: puss och godnatt Citera
gdaily Postad 29 Oktober , 2007 Rapport Postad 29 Oktober , 2007 antar att typ hälften av inläggen här redan är om rubriken men jag orkar inte kolla igenom alla sidor efter dessa inlägg. Den är hur som helst helt underbar:mrgreen: puss och godnatt Rubriken var, innan jag ändrade den, Varning lita inte på Pokerstars dem blåser er inklusive felstavningen. Jag är ganska nöjd med den nya rubriken... Citera
bossbaver Postad 29 Oktober , 2007 Rapport Postad 29 Oktober , 2007 Jag är ganska nöjd med den nya rubriken... puh, den var ironisk... blev smått mörkrädd... men som sagt.. är det någon som vet vad OP verkligen har blivit blåst på? får han inte åka? Citera
Hyler Postad 29 Oktober , 2007 Rapport Postad 29 Oktober , 2007 är det någon som vet vad OP verkligen har blivit blåst på? får han inte åka? Han har inte blivit blåst, bara lurat sig själv, så att säga. Om jag tar på mig Stora Misstänksamhetshatten skulle jag kunna tänka mig att den som utgav sig för att vara Pokerstars MSN-support "groomar" och sätter upp en flerstegsblåsning. Säger på MSN att "Visst, du kan sälja din plats". Lite senare "Vi har hittat en köpare, skicka oss dina koder och konton så att vi kan initiera överföringen, inklusive MSN-lösenordet så att vi kan verifiera det med Microsoft Business Localized Activity Alliance Services Technology (MS BLAAST) och PayTeller Fraudkampavdelning. För över $100 till spelare Bongo_1013 för att skapa en koppling i vårt Extra VIP-system på rätt nivå, de kommer du att få tillbaka när transaktionen är slutförd." Citera
schenker Postad 29 Oktober , 2007 Rapport Postad 29 Oktober , 2007 Han har inte blivit blåst, bara lurat sig själv, så att säga. Om jag tar på mig Stora Misstänksamhetshatten skulle jag kunna tänka mig att den som utgav sig för att vara Pokerstars MSN-support "groomar" och sätter upp en flerstegsblåsning. Säger på MSN att "Visst, du kan sälja din plats". Lite senare "Vi har hittat en köpare, skicka oss dina koder och konton så att vi kan initiera överföringen, inklusive MSN-lösenordet så att vi kan verifiera det med Microsoft Business Localized Activity Alliance Services Technology (MS BLAAST) och PayTeller Fraudkampavdelning. För över $100 till spelare Bongo_1013 för att skapa en koppling i vårt Extra VIP-system på rätt nivå, de kommer du att få tillbaka när transaktionen är slutförd." Jag förde över pengarna till Pongo_1013...känns som om jag kan ha blivit blåst alltså... Kommer inte heller längre in på min MSN eller Hotmail, av nån anledning...så det är svårt att få kontakt med dom... Citera
MJ Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 För ditt försök att misskreditera stars, äckligt "demmande" och allt framtida "demmande":Hoppas du straffas av kissande innebandykompisar när du kommer hem. Citera
joeki Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Han vann en plats i en turnering som han absolut inte kan åka till. Han trodde han kunde sälja den, men det kunde han inte. Han blev alltså "lurad" eftersom priset han vann var värdelöst. Vad pokerstars-msn-bedragaren försökte åstadkomma är svårt att förstå.... Citera
Bafucin Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Men er mobbade jävlar och undertryckta idioter i det verkliga livet fattar ni trögt? Han tror att pokerstars har blåst honom över msn, för att det ser pålitligt ut. Hade kunnat hända många. När han sedan inser sitt misstag och ber om ursäkt ett flertal ggr då ska ni idioter fram och hacka och säga ifrån för att ni inte vågar det någon annanstans. Ni e fan blåstare än honom, och det säger en del med tanke på att prioriterar innebandy och plugg framför Hong Kong och poker om stora summor. Citera
baller Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Vänligen ta det lungt med svordomarna, allt är inte alltid så enkelt som det kan se ut vid en första anblick. Citera
eurythmech Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Men er mobbade jävlar och undertryckta idioter i det verkliga livet fattar ni trögt? Han tror att pokerstars har blåst honom över msn, för att det ser pålitligt ut. Hade kunnat hända många. Jag tror det är säkert att säga att det är han som fattar trögt. Citera
Recommended Posts