Gå till innehåll

LAG!!! på iPoker


Rackad

Recommended Posts

Snälla ändra rubriken, först fick jag intrycket av att det skulle arrangeras lagturneringar på Ipoker.. Eftersom linan till jobbet LAGGAR lite så hann jag också fundera på om det uppkommit någon slags konstigt LAG på Ipoker, men sen vandrade jag bort i mina tankar strax innan jag blev hemskt besviken av att det handlade om lagg på Ipoker.. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det värt att skriva till supporten?

Kan de ordna det åt en på något sätt eller har de någon nytta av att veta att vi från Sverige har problem?

 

Hade samma problem som dig, spelat länge på Cdpoker och skrivit till supporten och dom envisas med att det är ens egna nätverk som är fel.

Men det har funnits vissa tillfällen då det faktiskt varit deras nätverks fel att man blivit disconnected.

Så mitt tips till dig är att varje gång det händer så skriver du en enquiry och ber dom utreda varför det blivit såhär.

Ipokers support är väldigt tillmötesgående och trevlig.

GL.

Ska tilläggas att lagget har upphört sen jag bytte bredband. Nöt-bredband!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade grymma problem tidvis under en SnG på TitanPoker igår kväll. Deras online-support var dock tillmötesgående och bad mig bara maila dem om det gick helt åt helvete. Jag tolkade det som att de skulle betala tillbaka inköpet om jag torskade pga laggande...

 

De trodde att de berodde på överbalastade servrar och var tydligen så pass tillmötesgående av just den anledningen.

 

Det som var typisk var att det var första gången som jag spelade på iPoker. En FR SnG och 15 händer CG hann jag med medan jag försökte vänja mig. Jag får dock köra några timmar till innan jag ens lärt mig klient och lobby men spontant så var det olidligt segt överallt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...