Ralph247 Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Fan måste ha missat Grymmes dagbok den verkar varit nåt i hästväg. En annan klassiker är Styris dagbok men den är nog nedlagd. Den våta drömmen måste vara att Anna-Dea startade dagg bok. Citera
CrazyManPete Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Detta är CarlDenStore som skriver och jag har nu fått låna min kompis Alex konto (som förövrigt befinner sig i Thailand just nu) för att kunna skriva ett långt inlägg, och innan jag börjar vill jag bara säga att de flesta härinne kommer att ångra vad de skrivit. Det här är den mest värsta osanna anklagelse jag någonsin råkat ut för i mitt 19-åriga, roliga, bisarra liv (ja kalla det vad ni vill). Jag kommer nu att klargöra för alla INNI-MINSTA detalj vad som har gått fel här. Och det är allt. Jag ska nu själv börja göra en utredning om detta för jag förstår INGENTING. Kontot sonic111 är ett konto jag aldrig har hört talas om och OM DET INTE ÄR MIN MAMMA som gjort kontot så har jag en lång utredning framför mig. Kontot herrhag är min pappas konto och efter att jag haft dagboken i en månad så kom pappa in i mitt rum och sa : "Vilken trevlig dagbok du har, men försök inte avslöja för mycket om ditt spel."/pappa "Hur vet du om min dagbok?"/Carl "Jag har gjort ett konto där."/Pappa "Haha okej det visste jag inte, vad heter du där ? Men skriv helst inget, och absolut inget dumt om du nu ska skriva något."/Carl "Okej, jag lovar. Jag heter herrhag. Lycka till."/Pappa "Tack."/Carl Förövrigt så har jag aldrig varit inne på min pappas konto och jag vet som sagt inte ens lösenordet men jag hade iallafall aldrig ens fantiserat om att logga in på hans användare. För er som inte tror på detta kan ni gärna ta mitt telefonnummer och höra med min pappa själv. Vi kan gärna ta det till en domstol och svära under ed om det skulle vara så. (Suck...) Kontot nibla1920 är lika sjuk gåta för mig som kontot sonic111 är. Om moderatorerna påstår att dessa konton varit inloggade ifrån mitt ip så blir jag rädd på allvar. Jag måste ta kontakt med alla kompisar nu som någonsin varit inne på min dator eller läser min dagbok för att få reda på detta. Det är en OMÖJLIGHET. Det som bekymrar mig är verkligen dessa 2 konton och jag fattar ingenting. Har min mamma och bror gjort dessa konton ? KNAPPAST. Jag vill nästan se bevis på att de kommer ifrån mitt ip för jag förstår verkligen ingenting och det bekymrar mig något oerhört. Jag kan svära under ED på att jag aldrig någonsin befunnit mig på något av dessa 2 konton och det svär jag på min heder som människa på. JAG KAN GÄRNA GÖRA ETT LÖGNDETEKTOR-TEST FÖR ER SOM HAR SÅ SVÅRT ATT SVÄLJA DETTA. Kontot zsk98 har jag heller aldrig befunnit mig på och detta konto tillhör min vän Sami. För er som inte vet vem Sami är så är detta samma slags person som har gjort kontot StTropez och han spelar även under nicket heliga_ak på ongame. Sami har velat hålla sig extremt anonym angående sitt namn men han ger mig inget val här då jag MÅSTE försvara mig, för det har VERKLIGEN SKETT ETT MISSFÖRSTÅND HÄR. Att han då ska ha gjort båda sina konton och skrivit sina inlägg under min ip-adress är ingen omöjlighet. Han befinner sig nämligen otroligt ofta hemma hos mig och lånar alltid min bärbara dator och sen så brukar vi spela, chatta, kolla på film osv. Jag har aldrig tänkt på att moderatorerna skulle kunna missuppfatta detta och tro att det är JAG som har gjort alla dessa konton och skrivit alla dessa inlägg. Jag är en vuxen man nu, jag kan stå på mig och det skulle vara under MIN VÄRDIGHET SOM MÄNNISKA att göra andra konton för att på så sätt "försöka hylla-mig-själv" och på så sätt försöka få en bättre stämning. Det är det värsta jag hört! Jag tycker det är rent ut sagt förjävligt att moderatorerna låste mitt konto "CarlDenStore" och samtidigt tillåter denna tråd. Nu ser ni vad som har hänt. Folk har fått göra TOTALT FALSKA ANKLAGELSER helt i onödan och om det är något som man absolut brukar hata att få göra så är det att få ÄTA UPP SINA ORD. Jag sitter här mållös framför datorn och fattar inte vad som har hänt. Jag har gjort ett enda konto och det är "CarlDenStore" och det är det ENDA KONTO JAG NÅGONSIN HAR VARIT INNE PÅ. Sami blev oerhört frustrerad över ett inlägg Sir_Shankly skrev och han ville svara direkt och tog min dator och loggade in. Att det sen var från mitt IP ska fanimej inte ge mig skulden för någonting. För er som har svårt att svälja era ord efter detta kan ta kontakt med både mig, mina föräldrar och Sami genom telefon. Vi kan gärna prata och göra en större grej av det om ni vill. Jag sitter här med sanningen och det får ni helt enkelt acceptera. Att sitta och kasta skit som många utav er har gjort utan att veta den riktiga sanningen det är bara förjävligt. Hoppas ni inte somnar inatt. Fyfan. /CarlDenStore Citera
Hjort Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Ban för 2 personer på samma konto pls. Citera
greywolf Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 lol. att heliga_ak aka zsk och st tropez var en och samma person kunde en apa raknat ut med roven.. och sen resten av ditt inlagg det kan man nog stoppa i samma lada som katten skiter i. Citera
CrazyManPete Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Ban för 2 personer på samma konto pls. Jag var tvungen att få försvara mig snarast genom Alex konto. Nu får du fan ta och ge dig. Citera
CrazyManPete Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 lol. att heliga_ak aka zsk och st tropez var en och samma person kunde en apa raknat ut med roven.. och sen resten av ditt inlagg det kan man nog stoppa i samma lada som katten skiter i. Du säger att en apa kunde räkna ut det med röven ? Okej, men i stort sett 95% av forumets medlemmar trodde att alla kontona var jag. Vilken komplimang du gav till alla. Acceptera sanningen. Citera
folder Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Hur många levlar finns det egentligen? Citera
PinkFloyd Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 "Okej, jag lovar. Jag heter herrhag. Lycka till."/Pappa Citera
Rooney Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 HAHAHA Carl du är min hjälte för evigt. Du är en så fulländad person. Gift dig med mig! Hur fan står du ut med dig själv? Och dina kompisar? Haha. Det där inlägget är ju en blandning av alla egenskaper du visat på detta forum. Dialogen med pappa var nog bäst av allt --- Hade du inte redan fått en varning för ett annat inlägg så hade detta inlägg varnats. Det tassar väldigt nära gränsen. /Klyka Citera
PinkFloyd Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 *rullar en joint* i bangkok? Citera
CrazyManPete Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 HAHAHA Carl du är min hjälte för evigt. Du är en så fulländad person. Gift dig med mig! Hur fan står du ut med dig själv? Och dina kompisar? Haha. Det där inlägget är ju en blandning av alla egenskaper du visat på detta forum. Dialogen med pappa var nog bäst av allt Rooney. Ring mig, vill du ha numret så kan jag pm:a det till dig och gör det inom 15 minuter. DU ska få prata med min pappa och vi alla vill höra dig skratta i telefon. Gör det bara, jag vill se att du vågar det. /CarlDenStore Citera
HataB2B Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Han befinner sig nämligen otroligt ofta hemma hos mig och lånar alltid min bärbara dator och sen så brukar vi spela, chatta, kolla på film osv. Är det bara jag som läser detta som(?): sen brukar vi COLLUDA, chatta, kolla på film osv. Citera
folder Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 ta bort telfonnummret CDS, allvarligt. Kan inte din pappa skriva i dagboken ist .... Citera
PinkFloyd Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Är det bara jag som läser detta som(?): svårt med samma ip va? Citera
jonsapelle Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 det därinläget är det verkligen calrdenstore eller någon som löjlar sig? Citera
SH Fan Club Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Inlägg: 1 Jag har bara läst från forumet ett par år. Gillar och läsa om poker men den här debatten har ju alla ramlat in i. Folk får tycka vad dom vill om vem dom vill men jag äcklas av sånt här beteende. Folk som hånar andra och blir ivrigt klappade i ryggen för det. Vad är för attityd? Mår man bättre av det? Killen verkar knäckt, räcker inte det? Snälla, radera allt. Citera
HataB2B Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 svårt med samma ip va? Ursprungligen postat av AAisking Visa inlägg Jag läste att någon tror att CDS och heliga_ak är samma person, det kan man ju fundera kring, något jag noterat när jag spelat på ongame är att CarlDenstore och heliga_ak vid väldigt många tillfällen suttit vid samma bord och spelat, om det är samma person så har vi eller rättare sagt Ongame ett en viktig uppgift att utreda detta. Med de uppgifter som framkommit i CDS dagbok , de inlägg heliga_ak gjort och att Carl i chatten på ongame skrivit inlägg med slutklämmen /CDS i heliga_aks chattext. Jag tycker att bestpoker/ongames representanter som läser eller ser detta måste ta det på allvar för risken för collusion är uppenbar om två polare sitter vid samma bord, och än värre om det är samma person, utred och återkom med resultatet av utredningen. Till dess tänker inte jag spela mer på ongame, misstanken om collusion med 2 falukillar som känner varann och sitter vid samma bord är fan uppenbar. Citera
folder Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 det därinläget är det verkligen calrdenstore eller någon som löjlar sig? Nån som är väldigt bra på att imitera isf Citera
sandis84 Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Rooney. Ring ***-***** och gör det inom 15 minuter. DU ska få prata med min pappa och vi alla vill höra dig skratta i telefon. Gör det bara, jag vill se att du vågar det. Seriöst, det är inte så smart att ge ditt telefonnummer. Ser du inte risken att den mest omogna delen av tråddeltagarna börjar terrorisera sagda nummer? Citera
CrazyManPete Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Seriöst, det är inte så smart att ge ditt telefonnummer. Ser du inte risken att den mest omogna delen av tråddeltagarna börjar terrorisera sagda nummer? Okej jag tar bort telefonnumret men det Rooney skrev fick sista droppen i bägaren att rinna över bara. Jag blir så jävla förbannad när jag vet att jag är oskyldig och så vägrar folk tro på det. Fyfan./CarlDenStore Citera
Mecklenburgare Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Verkar ju vara ett solklart fall av sabotage. Hur du trådlöst-nätverk hemma Carl? Du kanske rent av blivit hackad. Verkar som att någon vill framställa dig i dålig dager och gör såhär. Att en människa kan förmå sig detta är sjukt. Citera
Recommended Posts