Gå till innehåll

fold-knapp


honest99

Recommended Posts

Min underbara fru låter mig inte spela om inte hon också får spela.

Problemet är att hon aldrig hittar fold-knappen. I snitt gular hon på tre dagar, men med lite tur går hon ibland plus ändå på all rakeback. Hon generar våldsamt med rake med sitt maniac spel. Min fråga är om man kan ändra ett gui så att fold-knappen ser ut som raise-knappen, eller på något annat sätt försköna, möjlig-göra fold som en option? Är det någon som har ett fint GUI? En blomma på fold-knappen kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol.

Min fru sitter ofta brevid mej vid online turneringarna. Om jag försöker med alltför vilt eller oklokt spel så sticker hon mej med en vass skuvmejsel eller nåt. :-(

Ok jag ska dock erkänna att det hjälpt mitt spel mycket. Kommit in i pengarna fem turneringar i rad nu.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol.

Min fru sitter ofta brevid mej vid online turneringarna. Om jag försöker med alltför vilt eller oklokt spel så sticker hon mej med en vass skuvmejsel eller nåt. :-(

Ok jag ska dock erkänna att det hjälpt mitt spel mycket. Kommit in i pengarna fem turneringar i rad nu.:-D

 

En liten associering:

 

Finns det verkligen fruar som vill se på när männen spelar? Det värsta är ju när nån snubbe har med sig kärringen till klubben och hon sitter bredvid och tittar på! Hon lyckas alltid dölja sina blåmärken så väl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...