honest99 Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Min underbara fru låter mig inte spela om inte hon också får spela. Problemet är att hon aldrig hittar fold-knappen. I snitt gular hon på tre dagar, men med lite tur går hon ibland plus ändå på all rakeback. Hon generar våldsamt med rake med sitt maniac spel. Min fråga är om man kan ändra ett gui så att fold-knappen ser ut som raise-knappen, eller på något annat sätt försköna, möjlig-göra fold som en option? Är det någon som har ett fint GUI? En blomma på fold-knappen kanske? Citera
gdaily Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Forumets roligaste inlägg EVAR! Citera
pixit Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Lol. Min fru sitter ofta brevid mej vid online turneringarna. Om jag försöker med alltför vilt eller oklokt spel så sticker hon mej med en vass skuvmejsel eller nåt. Ok jag ska dock erkänna att det hjälpt mitt spel mycket. Kommit in i pengarna fem turneringar i rad nu. Citera
ickash Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Var hittar man en sån där fru alla talar om? Citera
BlueOasis Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 jamen sätt ett liten klistermärke eller nåt på skärmen där fold-knappen sitter som te x en blomma Citera
Appel Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Ställ om musen för henne så att det tar allt för struligt att nå fram till rätt knapp så att hon timear ut. Citera
m1978 Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Var hittar man en sån där fru alla talar om? Ja var fan är dom? Citera
sten666 Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Ja var fan är dom? Testa moskén på söder. Hört att det finns fina bajenbrudar där. Citera
eurythmech Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Testa moskén på söder. Hört att det finns fina bajenbrudar där. Vad försöker du säga med det? Citera
bossbaver Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 testa Svenska Spel, de har typ 100 olika foldknappar på klienten... Citera
gdaily Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Var hittar man en sån där fru alla talar om? http://www.bride.ru eller http://www.loveme.com Citera
jm_j Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 En idé som kanske inte är en av mina mest lysande är att låta henne endast spela PL/NL Omaha hi/lo med miniinköp. Där är det iaf hyffsat lätt att dra ut även om man bara kan använda "bet pot"-eller "all-in"-knapparna. Citera
honest99 Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Tack för feedback med start Gdaily. Kan tyvärr inte spela på Svenska spel, men klistermärke eller omaha kan jag testa. Omaha är nog ärligt ingen dum ide. Citera
honest99 Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Var hittar man en sån där fru alla talar om? Passivt spel är nog aldrig bra. Skall du ha många gäller LAG, men VARNING! Om du seriöst tänker gifta dig bör du gå över till TAG. För mycket aggressivt spel kan leda till att du blir trappad. I värsta fall för livet. Citera
folder Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 För mycket aggressivt spel kan leda till att du blir trappad. I värsta fall för livet. Är det inte det man är ute efter? Citera
ulaf Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Lol.Min fru sitter ofta brevid mej vid online turneringarna. Om jag försöker med alltför vilt eller oklokt spel så sticker hon mej med en vass skuvmejsel eller nåt. Ok jag ska dock erkänna att det hjälpt mitt spel mycket. Kommit in i pengarna fem turneringar i rad nu. En liten associering: Finns det verkligen fruar som vill se på när männen spelar? Det värsta är ju när nån snubbe har med sig kärringen till klubben och hon sitter bredvid och tittar på! Hon lyckas alltid dölja sina blåmärken så väl! Citera
Appel Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Nu hänger jag inte med alls ulaf i vad du menar med det där?? Citera
honest99 Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Är det inte det man är ute efter? Inte med fel person väl. Citera
tamtaram Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 http://www.bride.ru eller http://www.loveme.com Om man kan tänka sig att vänta ett tag så finns ju det här alternativet (från 2+2 BBV4Life): http://www.writeaprisoner.com/form-searchadv.aspx Citera
ulaf Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Nu hänger jag inte med alls ulaf i vad du menar med det där?? Right back at ya! edit: Jag kan bara föreställa mig att personen är hustrumisshandlare. Med the glimt in the öga. Citera
Jerico Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Passivt spel är nog aldrig bra. Skall du ha många gäller LAG, men VARNING!Om du seriöst tänker gifta dig bör du gå över till TAG. För mycket aggressivt spel kan leda till att du blir trappad. I värsta fall för livet. [x] Bästa posten nånsin på PF. Citera
Recommended Posts