Gå till innehåll

HerrDaniel och Djens säger adjö! =)

Djens

Recommended Posts

varför?

Du "Vet" han har AAxx, du har mao holk+kickerdrag och det kostar dig 1k att vinna 2,5k. räkna och inse att det är du som gör bort dig.

men lol det, räcker tydligen inte ens att vara trevlig och genuint intresserad ... läs om o gör rätt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 357
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grindstuga hemma hos Djens igår. Måste säga att han höll sig jäääävligt lugn mtp alla äcklig utköp han råka ut för! Tror det är första gången jag varit där faktiskt utan att musen varit nära att få sätta livet till! =)

För min egen del var det rätt riggat me.. åkte på massa jobbigt skit. Svängde som en jojjo mellan 1k upp och ner. Landade till slut på 600 upp! =)

Länk till kommentar

Jag funderade på det..När är man vältränad?

Jag siktar på och är en liten *HOST!* bit men inte jättelångt ifrån:

8*3 på sin vikt i bänk.

10*3 pullups (chins)

magrutor som syns genom en T-shirt

Klart synliga ansiktslinjer vid typ haka och kinder?

Det låter vettigt va?

Ät mindre pizza så lär du greja det ganska snabbt:-) . 8*3 på 55 kg impar nog på brudarna.

Har själv börjat att träna för att bli vacker. Har nog haft en lite dålig självbild tidigare. Fick mig en tankeställare för några veckor sedan då jag var på Rhodos.

Såg alla fetton på stranden, frun sa att jag var lika fet:-)

Länk till kommentar

Det kan väl knappast komma som en chock att Djens är en idiot och beter sig därefter.

Oj, titta vem som snackar nu! :-D

grattis, då fick du visa vilket äckel du är också efter att ha lusläst här flera dagar för att hitta nåt att klaga på. Nu måste du vara stolt!

hade varit fint att höra vad du själv tycker att du gjorde bort dig
men lol det, räcker tydligen inte ens att vara trevlig och genuint intresserad

*HOST^7*:roll:

8*3 på 55 kg impar nog på brudarna.

(o?)lyckligtvis så väger jag faktiskt mer än så :mrgreen:

Såg alla fetton på stranden, frun sa att jag var lika fet

:-D :-D :-D

Dålig självbild åt det hållet är mindre vanligt :-D

Sov lite för länge idag, 5 timmar för länge, dock så måste jag upp tidigt imorrn så jag har väl inte mkt till val än att vända tillbaka dygnet igen..inatt.

Länk till kommentar

Oj, titta vem som snackar nu! :-D

grattis, då fick du visa vilket äckel du är också efter att ha lusläst här flera dagar för att hitta nåt att klaga på. Nu måste du vara stolt!

Det kan väl knappast komma som en chock att Djens är en idiot och beter sig därefter.

Skärpning båda.

Djens, man uttrycker inte sig på det sättet till folk som faktiskt bara frågar en sak (nej, han var inte otrevlig), du kan bättre.

Staahla, man uttrycker sig inte på det sättet utan man klickar på "notifiera moderator". Du kan också bättre.

Länk till kommentar

Det här är ju bisarrt! Det är nog första gången i mitt liv jag har hört nåt liknande.

En kille som klagar på det, när programledaren dessutom ser ut som hon gör, jag är mållös. De måste verkligen valt ut en på person på miljonen som inte tar det rätt. :shock::-)

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1109011.ab

Jag har aldrig sett ett par arabtuttar så jag hade inte klagat, men hade det varit en tjockis hade jag anmält på studs och krävt skadestånd för posttraumatisk stress-syndrom.

Länk till kommentar

Jag har aldrig sett ett par arabtuttar så jag hade inte klagat, men hade det varit en tjockis hade jag anmält på studs och krävt skadestånd för posttraumatisk stress-syndrom.

Den där artikeln/händelsen är humor på så många nivåer.

Om hon blir frikänd så kan alla manliga blottare säga samma sak "det var bara på skoj, inget sexuellt, och jag bad om förlåtelse".

Hon får gärna komma hem och blotta sig för mig, men det är konstigt att inte TV4 tänker längre än näsan räcker...

Länk till kommentar

Om hon blir frikänd så kan alla manliga blottare säga samma sak "det var bara på skoj, inget sexuellt, och jag bad om förlåtelse".

Av just den anledningen tror jag det är helt åt helvete kört för henne att komma undan om det går till rättegång... En annan sak är de där uppsalastudenterna (och ultrafeministerna) som gick till badhuset och prompt vägrade ta på sig bikini. De har tydligen anmält badhuset för diskriminering eftersom män får gå barbröstade.

Vad är nästa steg? Ska kvinnor börja kräva lika lön och rösträtt?

Länk till kommentar

Bröst != Kön.

Anser inte att det är att blotta sig att visa brösten personligen och skulle aldrig ta mig illa vid. Däremot om vi börjar prata nederdel...

Kul kille. Han borde gått fram och börjat tafsa istället. "Vi är ju i Humlegården."

Av just den anledningen tror jag det är helt åt helvete kört för henne att komma undan om det går till rättegång...

Jo, man skulle väl tro det. Men kvinnor vill bara ha lika villkor så länge som det gynnar dem.

Länk till kommentar

Tjej? Var det en tjej på kortet? jag såg bara 3 ölglas.

Kvällen kan väl egentligen enbart stavas m i s ä r :-)

Efter en halvtimme låg jag 3k back, men e nog bara runt 1k back just nu.

Första inköpet rök på ett move som funkar alla gånger utom den där knappen kallsynar AAxx pre =)

Alla set/trissar emot shortarna som drar rr färger kan jag inte göra nåt åt, såg reklam för en film jag ska se vid 11 så avslutar snart för sessionen och glor på den lite. Har kommit på några små läckor jag har, speciellt i preflopspelet. Men idag är riggen brutal, skönt att jag inte kör 10/20.

Länk till kommentar

Hon får gärna komma hem och blotta sig för mig, men det är konstigt att inte TV4 tänker längre än näsan räcker...

om hon skulle bli frikänd, skulle det i teorin betyda att blottning blev lagligt?

I så fall får de ändra brottsrubriceringen eller något, skulle ju kunna bli sjukt som du säger.

Sov för länge idag så ska snart börja på session 3.

Hann med ett träningspass hemma inatt, tacksamt att ha fria vikter hemma.

Vore skoj att vara lite större då man inte direkt är någon bit.

Senaste besöket i malmö kläckte dock "smitaren" ur sig typ:

"Vad stor du blivit". Hur liten måste jag inte ha varit innan då? :rolleyes:

Irriterade mig lite på att B2B dog förut. Var bra games och nu kommer jag inte in igen. Men är faktiskt upp för dagen just nu tack vare den siten. Lyckades bland annat plocka en €3k pott! :-D Eller jo, men lobbyn är konstig. jaja.

€3k pott!

Players(max 6):

SENEME (EUR 1,655.75 in seat 1)

martin_220 (EUR 1,325.00 in seat 2)

Achille14 (EUR 238.60 in seat 3)

CatBaloo (EUR 1,889.50 in seat 4)

Jones84 (EUR 1,721.10 in seat 5)

Djens83 (EUR 1,326.85 in seat 6)

Dealer: Achille14

Small Blind: CatBaloo (3.00)

Big Blind: Jones84 (6.00)

Djens83 was dealt: Jd - 2d - Jc - 3s

Djens83 Call (6.00)

SENEME Call (6.00)

martin_220 Raise (33.00)

Achille14 Call (33.00)

CatBaloo Fold

Jones84 Call (27.00)

Djens83 Call (27.00)

SENEME Call (27.00)

Flop 5d - Jh - 7d

Jones84 Check

Djens83 Check

SENEME Bet (168.00)

martin_220 Call (168.00)

Achille14 Fold

Jones84 Fold

Djens83 Raise (840.00)

SENEME All-In (1,454.75)

martin_220 Fold

Djens83 All-In (453.85)

SENEME Payback (328.90)

Turn 5d - Jh - 7d - 2s

River 5d - Jh - 7d - 2s - 2h

Djens83 shows: Jd - 2d - Jc - 3s (a full house, jacks full of deuces)

SENEME didn't show hand

Djens83 wins: EUR 2,920.70 (with a full house, jacks full of deuces)

Rake: EUR 3.00

Såg på film nyss, "Who´s your daddy" om en 16årig kille som ärver ett "playboyimperium". Skönt att drömma bort sig om ett liv man aldrig kommer få i några timmar. Rekommenderas, jag lovar ni kommer gilla den. Det snyggaste jag sett i ett par underkläder dyker upp i sista kvarten :shock:

Länk till kommentar

Okej, Othello/Baller kommer döda mig, men om ni ska klaga så får ni resiza den själva, jag har itne PS inlagt just nu. Tänkte lägga upp två av personerna som e med mkt i filmen...

Marnette...

s%20(10).jpg

Samt

Ali Landry AKA Miss USA'96 som spelar utvikningstjej.

025.jpg

Ett gäng andra, men det är två är de ni kommer komma ihåg. Tacka mig efter ni sett filmen.

Länk till kommentar

Egentligen inte.

Distributionen av män som tänder på att exponera sig är ju helt annorlunda än distributionen av kvinnor som gör det samma. Alltså kan vi ju räkna ut att en kvinna som visar tuttarna är mycket mer trolig att göra det som ett skämt än för att hon tänder på det än en man som gör samma sak.

Vidare så ser ju distributionerna av personer som tar illa vid sig av att se snopp respektive tuttar också helt olika ut. En man som visar kuken bör rimligen vänta sig att det inte uppskattas, medan en kvinna som visar tuttarna kan vänta sig att det mestadels uppskattas.

Så uppsåten ser väldigt olika ut för en tjej som visar tuttarna och en man som visar kuken. Mannen bör veta att det normalt kommer väcka anstöt medan kvinnan egentligen inte har någon sån indikation för en massa omständigheter.

Och då har vi inte ens gått in på att det faktiskt inte är symmetriskt med manlig blottning, då män åker dit för att visa kuken men inte tuttarna, och den här tjejen blir åtalad(?) för att ha visat tuttarn men inte könsdelarna.

Also, this subthread is worthless without pics.

Angående porrdiskussionen så kan jag ju nämna att det faktiskt inte alls är så att kvinnor tjänar mer än män som skådespelare. Männen har ju mycket längre potentiell karriär och mycket mindre konkurrens, från män som klarar av jobbet alltså, om enskilda jobb. Så det är inte ovanligt för de bättre manliga porrskådis att kunna jobba 10-15 år med kanske 7 scener i veckan. Vilket kan jämföras med en typisk kvinnlig karriär som räknas i månader och en lång som är 3-4 år.

Länk till kommentar

Angående porrdiskussionen så kan jag ju nämna att det faktiskt inte alls är så att kvinnor tjänar mer än män som skådespelare. Männen har ju mycket längre potentiell karriär och mycket mindre konkurrens, från män som klarar av jobbet alltså, om enskilda jobb. Så det är inte ovanligt för de bättre manliga porrskådis att kunna jobba 10-15 år med kanske 7 scener i veckan. Vilket kan jämföras med en typisk kvinnlig karriär som räknas i månader och en lång som är 3-4 år.

Aha. Du kör klassikern: 'eftersom jag har ett sjukligt behov av att säga emot så måste jag hitta en logisk framkomlig väg där jag hävdar motsatsen till ett korrekt påstående'.

Det enklaste sättet att avfärda ditt ordbajseri är att köra en R Limbaugh:

Enligt ditt resonemang så tjänar en läkare bättre än Göran Persson gör som konsult/föreläsare eftersom hans möjliga karriär (om vi förutsätter att Göran Persson inte lever och fortsätter sina konsultuppdrag tills han är 95) är längre och totala intjänade summa är större. GG Hjort. WP 8-):-D

Att Göran tjänar 10 ggr mer än en läkares månadslön på en timmes föreläsning är alltså helt ointressant?;-):-D (obs för att slippa löjliga påhopp så var siffran 10 ggr en uppskattning.

Normala människor räknar lön efter betalning per timme eller per uppdrag. INTE sammanlagd ersättning vid livets ände.

Egentligen onödigt att ens flumma ihop detta inlägg då jag är övertygad om att Herr Hjort själv, efter lite eftertanke och psykologisk självanalys, inser att denna del av hans inlägg bara var allmänt fjanteri samt att han egentligen förstod vad jag menade när jag skrev att kvinnliga porrskådisar tjänar mer än sina manliga motsvarigheter.

Puss på dig Hjort du förgyller verkligen pokerforum! Keep the good work up.

Ps. Om du slänger dig i brunnen igen så lovar jag att bjuda dig på saft och bullar om vi någonsin träffas IRL. Jag är så oerhört nyfiken på en 3-4 saker. Däribland dina hatiska PM :-D8-) då du blev avskedad(?) som moderator :-(

EDIT: jag ber ödmjukt om ursäkt om för överdriven användning av de gula leende gubbarna. Det beror troligen på mitt konstiga humör så här innan frukosten passerat min matstrupe

Länk till kommentar

• Skapa nytt...