thefman Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 jag menar vår uppfattning om kvinnor skulle ju kunna bli helt snedvriden om djens fick härja fritt!
Appel Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 jag menar vår uppfattning om kvinnor skulle ju kunna bli helt snedvriden om djens fick härja fritt! Den skulle bli jäkligt snevriden om vissa moderatorer skulle få härja fritt. Bhääää.
Rise2Power Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Menade hon var skit ful (min smak då, hoppas du inte tar illa upp) Din vän med trosorna in-o-ut var ju nice.. keep em coming
Djens Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Postad 7 November , 2007 Menade hon var skit ful, inte hon var naken. Beauty lies in the eye of the beholder.
Djens Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Postad 7 November , 2007 På tal om skönheter! Taget ifrån hatab2bs dagbok så presenterar jag stolt en bild på två fortfarande fulla grinders. Djens och Hata. HerrD satt 1 meter åt vänster och kom inte med, tyvärr.
Djens Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Postad 7 November , 2007 En annan skönhet: Min personliga favorit ifrån Miss ryssland tävlingen!
Djens Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Postad 7 November , 2007 En annan sak jag funderar på är om Klyka verkligen är så lämplig som moderator på PF. Han är alltid en trevlig kille i verkliga livet, men med en moderatortitel och makt blir han mr burns! Själv har jag gett upp den drömmen för längesedan mtp att jag nog inte är moderatormaterial. Däremot så är han extremt triggerhappy på infractionknappen, (T.ex. när jag tipsade om en sajt och han stängde av mig utan att ens titta på sajten). Att han är inne och pillar och varnar folk konstant nästan i alla trådar över mindre saker. Och sen i CDS dagbok att han ringer upp hans pappa ang. det hela och etc. Det är en dagbok på ett forum. Sen misstänker jag nästan att han är en av de som ville fälla än fria i denna dagboken med det Ola sa om "oenig". Trots att jag följt reglerna, fast tassat runt på en väldigt fin linje vid de. Jag kommer iaf inte posta några bilder som har mindre kläder än brunetten 2 sidor tillbaka. Troligen var Moralängeln17 med i den mobben också. Ryktet säger förresten att danne sitter med 4k på ett 1/2 bord...
gdaily Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 En annan skönhet:Min personliga favorit ifrån Miss ryssland tävlingen! Fler än jag som ser att Ryssland, Ukraina med flera slaviska länder har väldigt fina kvinnor
Djens Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Postad 7 November , 2007 Fler än jag som ser att Ryssland, Ukraina med flera slaviska länder har väldigt fina kvinnor Mycket sant! Tjejen ovan skulle jag mkt väl kunna gifta mig med och bli jordens största toffel för att behålla. Hon är nästan lika söt som min nuvarande tjej Iallfall jag är orolig över dollarn just nu så jag har satt igång att "safa" mina konton. Cashierer/konton i €/£. har bara "rena" dollar kvar på en sida med större rulle just nu och den har jag tagit ut hälften av nu. Jag skulle rekommendera de flesta med större rullar att göra densamma. Har en känsla av att det är mycket större chans dollarn kommer sjunka bra mkt mer än att stiga.
gdaily Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Dollarn kan gå precis hur som helst, både upp och ner. Man bör inte lägga alla ägg i en korg, en blandning av dollar, pund och Euro (förutom kronor) är väl att föredra, om man inte själv har några åsikter vart någon valuta är på väg.
Klyka Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Vid det här inlägget så hoppade Klyka i taket, korkade upp skumpan och beställde en personlig fotmassage. Vet inte riktigt vad ordföljden betyder, men jag förstår av sammanhanget vad du menar. Hur som helst, har lite svårt att förstå hur du kan se en standardmoderering som ett uttryck för mitt humör. Det är lite som när jag delar ut varningar för rick-rolls. Det ska jag göra iom att det är den standard som råder. Personligen har jag inte sådär jättemkt emot rick-rolls.
Djens Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Postad 7 November , 2007 Dollarn kan gå precis hur som helst, både upp och ner. Man bör inte lägga alla ägg i en korg, en blandning av dollar, pund och Euro (förutom kronor) är väl att föredra, om man inte själv har några åsikter vart någon valuta är på väg. Bra inlägg. Det är såklart bäst, men jag *tror* att Kronon, euron och pundet är stabilare så jag sätter större delen av rullen på banken, ändrar det jag kan till euro/pund och håller en mindre del av mina pengar i dollar. istället för kanske 80% så blir det 20%. Danne har visst hittat största fisken någonsin förresten och har kanske tagit 30-40 inköp HU av honom. Han ligger just nu typ 500+ för dagen...HEHE
HerrDaniel Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Ryktet stämmer ganska bra! Stackrekord så det heter duga! =)
HerrDaniel Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Det andra stämmer oxå ganska bra.. slutar dagen på back 300. Var tvungen att lämna fisken pga att jag skulle kolla på ny lägenhet. Sen har jag varit på Bang&Olufsen och druckit skumpa och käkat ost. När ja kom tillbaka igen så satt han där igen. Vann ganska snart upp mig till 5-6 inköp plus. Sen börja ja torska lite... ner till nåt inköp upp eller 2.. okoncentrerad.. förmodligen en kombo av trötthet/småfylla. Dagen slutar trots den där stacken på 300 back. Kan dock bero på att ja skotta lite 5/10 förut idag.. blev utköpt av AQ med mina knektar på 235X-brädan allin i 2,6k-potten.... sen rök det lite till utav bara farten. Men men.. måste säga jag är ganska nöjd med dagen iaf! Några kvällar till med den där nissen så har ja snart råd att köpa 65"-plasman på Bang á 215 lax!
HerrDaniel Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Om ni undrar varför det är en purplelounge-logga på ett nordicbet-bord så beror det på att jag blir så tiltad av purplelounges färger så ja har snott nordicbets grafik! =)
Djens Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Postad 7 November , 2007 Om ni undrar varför det är en purplelounge-logga på ett nordicbet-bord så beror det på att jag blir så tiltad av purplelounges färger så ja har snott nordicbets grafik! =) Copycat
HerrDaniel Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Copycat Tssss... försök inte... det va JAG som tipsade DIG om det!
thefman Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Dollarn kan gå precis hur som helst, både upp och ner. Man bör inte lägga alla ägg i en korg, en blandning av dollar, pund och Euro (förutom kronor) är väl att föredra, om man inte själv har några åsikter vart någon valuta är på väg. Varför inte även Kronor i korgen? SEK har väl iaf varit stabilare än Dollarn det senaste året?
Cleburne Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Hur fan lyckas man plussa 25 inköp på ett bord och ändå backa för dagen?
Djens Postad 8 November , 2007 Författare Rapport Postad 8 November , 2007 Har ni inget o göra så spelar jag 2 HU dueller djupstackat på b2b emot "Bigsanta". 3/6 PLO
Djens Postad 8 November , 2007 Författare Rapport Postad 8 November , 2007 Tilt, nu slutade han han kanske kommer tillbaka, sitter o väntar en sväng, han e sjuukt tiltad. I brist på bättre saker att göra ska jag redogöra för ena bordet via chatten. bigsanta: dusuger <-- Jag vann massor på 24 av han, såhär hälsade han. bigsanta: otrffar AlskaB2B: hmm...hmm...67 good? AlskaB2B: ok..if not u got it bigsanta: lol DIN MUPP bigsanta: LOOOL <-- 67xx emot J7xx på K67J7 brädan. bigsanta: JUKT bigsanta: ORKADIG AlskaB2B: hubbabubba? bigsanta: normla AlskaB2B: Happens to me all the time <-- KKxx emot något på KTJTQ brädan. bigsanta: vet bigsanta: opps bigsanta: donmkey<-- Jag har Överpar+oesd+fd, han har tp+sämre fd och drar in tvåpar med KQTX på K45 brädan. jag fick in 400 pre med AA36ds. AlskaB2B: sick bigsanta: or not AlskaB2B: I was like 80/20 bigsanta: dusugerju bigsanta: MESTLOL bigsanta: 109RUTERFFS bigsanta: SJUTKTURHARDU bigsanta: NOLLA AlskaB2B: YEp...SICK THAT NUTS HOLD VS 1outer <-- Floppade nötfärg emot nästnötfärg efter jag 3/4betat pre. bigsanta: mupp bigsanta: trafarsomenasandltidumed bigsanta: mendetfatva? AlskaB2B: yep, *** e deffad. AlskaB2B: workoutalot bigsanta: dumemfan <------------------------Här försvinner han från detta bord några minuter-- AlskaB2B: leave other? <-- vi spelade på ett annat bord först men en israel kom och vägrade lämna det så han hoppade in på detta igen. bigsanta: no AlskaB2B: ok bigsanta: play bigsanta: FFS <-- min trådlösa mus dog. AlskaB2B: mouse died AlskaB2B: replacing battrtiers bigsanta: k AlskaB2B: 3min, changing battteries and going to tiolety. ok? <--självförklarande. bigsanta: m bigsanta: omf bigsanta: g din turkuk bigsanta: synn bigsanta: NOLLA <-- Jag min5betade preflop med :9h:98ds. flopp 9T3 regnbåge, jag betar, han synar. turn 6:h: som oxå ger färgdraget, jag checksynar, river 9 , jag pottar 600, han synar. bigsanta: sadalige ** assa bigsanta: ottrlligt bigsanta: OMFG bigsanta: ORAKR INETE *** bigsanta: LIXOM bigsanta: ** VET ITNE ENS bigsanta: *** *** ** *** bigsanta: *** E SA TRAKIGT Det sista var efter jag har 9AKQss och bara synat pre. Flopp TJ4r! Han pottar, jag gör en "Ola" och minraisar. Han repottar, jag synar, turn 9. Han checksynar 500. River Q ger mig nöten och han ställer in det sista med KTJ8
Djens Postad 8 November , 2007 Författare Rapport Postad 8 November , 2007 Andra bordet, det här är efter han tagit en paus på 5 minuter och lämnat det andra. AlskaB2B: Tilt much? bigsanta: no bigsanta: u= bigsanta: ** trodu e *** AlskaB2B: yep bigsanta: *** hatrar ** AlskaB2B: starktord. bigsanta: UTHINK U ARE GOOD that the sadest thin AlskaB2B: im not good..I am lucky. bigsanta: nehe? AlskaB2B: JOHO! <-- AlskaB2B: mote tables? AlskaB2B: more* bigsanta: no bigsanta: play and NO TALK O?? <-- Här är han tiltad påa tt jag dummar mig i chatten. bigsanta: OK AlskaB2B: ok. Ill shut up. <-- men jaja, får göra som han vill. bigsanta: leave bigsanta: trhis is hu JONES <-- rndmnisse hälsar på. bigsanta: OK REZEPXT IT?M8 AlskaB2B: Hu pls jones. Jones84: ok bigsanta: ty AlskaB2B: appreciated. bigsanta: HU M <-- Israelen kommer. bigsanta: PL LEAVE AlskaB2B: HU pls swing bigsanta: AWINGHARD bigsanta: RESPCT PLZ M8 <-- och vägrar gå.
logicsense Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Andra bordet, det här är efter han tagit en paus på 5 minuter och lämnat det andra. AlskaB2B: Tilt much? bigsanta: no bigsanta: u= bigsanta: ** trodu e *** AlskaB2B: yep bigsanta: *** hatrar ** AlskaB2B: starktord. bigsanta: UTHINK U ARE GOOD that the sadest thin AlskaB2B: im not good..I am lucky. bigsanta: nehe? AlskaB2B: JOHO! <-- AlskaB2B: mote tables? AlskaB2B: more* bigsanta: no bigsanta: play and NO TALK O?? <-- Här är han tiltad påa tt jag dummar mig i chatten. bigsanta: OK AlskaB2B: ok. Ill shut up. <-- men jaja, får göra som han vill. bigsanta: leave bigsanta: trhis is hu JONES <-- rndmnisse hälsar på. bigsanta: OK REZEPXT IT?M8 AlskaB2B: Hu pls jones. Jones84: ok bigsanta: ty AlskaB2B: appreciated. bigsanta: HU M <-- Israelen kommer. bigsanta: PL LEAVE AlskaB2B: HU pls swing bigsanta: AWINGHARD bigsanta: RESPCT PLZ M8 <-- och vägrar gå. Ser du är 4.3k€ upp, bara mot bigsanta? För övrigt, vad tycker du om honom som spelare, undantaget när han är i tiltmode? Inte sällan han befinner sig på topp10...
HerrDaniel Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Hur fan lyckas man plussa 25 inköp på ett bord och ändå backa för dagen? Genom att tilta och skotta på 5ggr så hög nivå..
Djens Postad 8 November , 2007 Författare Rapport Postad 8 November , 2007 Ser du är 4.3k€ upp, bara mot bigsanta? För övrigt, vad tycker du om honom som spelare, undantaget när han är i tiltmode? Inte sällan han befinner sig på topp10... Mja, $2,5k upp för dagen. Han räddade min dag. Vanligtvis är han väl helt okej, men han verkar ha något emot mig och ser mig som den största idioten med mest tur på hela b2b. Jag gillar det, då får jag ju spel, vanligtvis dör borden kvickt när jag kommer.
Recommended Posts