LilleKatt Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Det är så här att jag spelar mycket dåligt live men spelar bra online! Höller på att riva mig i håret när jag förlorar mot spelare som har mindre poker erfarenheter än mig(live). Jag kan säga att jag känner mig obekväm live och det känns inte rätt, är detta en sak som man måste nöta in för att det ska bli bättre? Citera
jojje2k Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Känns som att live-spelare är mycket passivare. Citera
Djens Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Känns som att live-spelare är ofantligt mycket sämre. FYP Citera
stenarn Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Känns som att live-spelare är mycket passivare. Där jag spelar är det precis motsatta. De spelar verkligen sjukt löst och agressivt (och fiskigt) vid de liveborden (10/10 och 20/20 NL). Brukar sitta några få som spelar alldeles för tight och som tror att de är bra också men de är inte så många. Citera
Recommended Posts