Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hejsan!

Visste inte under vilken avdelning jag skulle ta den här frågan så det fick bli här..

Har precis kollat igenom soderkrippas filmer och det ver både underhållande och lärorikt. Undrar om det finns fler såna här filmer på forumet? Lyckas nämligen inte riktigt söka upp några, ganska svårt att söka på "video"... Man får många träffar och ingen med länk i. :D

Måste ha tag i nån mer nu! Ligger nämligen i tjejens rum i Frankrike och ALLA pokersidor där jag har BR är port-låsta! :( Fatta panikkänslan... ;)

Så om nån kan dra sig till minnes nån film som finns att tanka, så skriv gärna snabbt! (Bittorrent funkar inte heller här... franska big brother-fasoner.

Postad

I första posten i min dagbok finns det ett gäng filmer av varierande kvalitet, spelmässigt alltså :lol: . De andras dagböcker är det ju bara leta efter bland dagböckerna. Vet inte var i deras dagböcker filmerna finns dock? Pm:a dom och fråga vet ja!

Postad
I första posten i min dagbok finns det ett gäng filmer av varierande kvalitet, spelmässigt alltså :lol: . De andras dagböcker är det ju bara leta efter bland dagböckerna. Vet inte var i deras dagböcker filmerna finns dock? Pm:a dom och fråga vet ja!

SMART TACK:-D

Postad

Jag gjorde en fyra timmar lång video i förrgår med MTTs på FTP där jag ITMade ett par stycken och vann en. Om intresse finns så kanske jag klipper ihop den och slänger upp den i fyra delar, men isf vill jag ju såklart ha massa kritik oxå :)

Postad
Jag gjorde en fyra timmar lång video i förrgår med MTTs på FTP där jag ITMade ett par stycken och vann en. Om intresse finns så kanske jag klipper ihop den och slänger upp den i fyra delar, men isf vill jag ju såklart ha massa kritik oxå :)

Vore jävligt najs tycker jag :-)

Postad

det är ikej för mig:-)

Postad

Intresse finns!

• 1 month later...
Postad
Meen, något irriterande att den där megauploadsidan tydligen har gräns på hur mkt man får tanka. :(

Ta och rensa kakor (Cookies) och sedan försök igen! Brukar funka för att komma runt nedladningsbegränsningen.

Peace