vessel89 Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Satte in €40 på redbet i förra veckan för att testa mig på lite betting osv. Nu har jag lyckats spela upp dessa till €140 och skulle vilja ta ut dessa till neteller. Till min förvåning så ser jag att dom tar hela €16 jävla euro i avgift för att ta ut en så nätt liten summa som €140????????? Någon som har mer koll på redbet och vet om det alltid är såhär eller? Spelar hellre bort pengarna än att betala den avgiften.. helt absurt ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanzibar Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Om du satt in pengar för att spela så brukar dem betala ut utan avgift. Om du däremot satt in pengar knapt spelat och tar ut, så kostar det skjortan. Om du spelat och rakat in pengar.. Så maila dem då lär de se att du hade bra avsikter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jerrylucky Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Satte in €40 på redbet i förra veckan för att testa mig på lite betting osv. Nu har jag lyckats spela upp dessa till €140 och skulle vilja ta ut dessa till neteller. Till min förvåning så ser jag att dom tar hela €16 jävla euro i avgift för att ta ut en så nätt liten summa som €140????????? Någon som har mer koll på redbet och vet om det alltid är såhär eller? Spelar hellre bort pengarna än att betala den avgiften.. helt absurt ju.. Läste ditt meddelande. Varför de tar ut en avgift vid uttag till Neteller beror på att det kostar en avgift för Redbet att överföra pengar till och från Neteller. Hade du tagit ut pengarna till ditt bankkonto så hade det varit avgiftsfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 vad satte du in med? testat att skriva ut till bankkonto och se om den drar samma avgift? deras system brukar bugga, men det händer sällan. då frågar den om en hög avgift som inte ska behöva dras.. buggen brukar inte vara längre än till nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Läste ditt meddelande. Varför de tar ut en avgift vid uttag till Neteller beror på att det kostar en avgift för Redbet att överföra pengar till och från Neteller. Hade du tagit ut pengarna till ditt bankkonto så hade det varit avgiftsfritt Ja men då kan man ju undra varför andra sidor betalar ut avgiftsfritt till neteller medans redbet tar en avgift på €16? Och ja jag testade med att ta ut till bankkonto men detta visade sig kosta exakt lika mycket trots att det står att det skall vara avgiftsfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts