Falcy Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Hej. Satte in lite dollares på Everest, använde ett Master card. Såg i status fältet för konto att jag skulle verifiera, så jag tänkte att det är lika bra att göra det direkt, så är det klart. Har skickat in fram/baksida på mitt MC, körkort, faktura för mitt MC samt en underskrift och ett datum. Nu vill de ha en underskriven "inköpsattest" ? Vad är det och varför ska det vara nödvändigt ? Sen vill de också ha ett screenshot på mitt NETeller konto ? (Antagligen för att jag har ändrat i utbetalningsalternativ till mitt NETeller, för man kan inte använda bank transfer eller ??) Ska jag verkligen behöva ge dem denna information ? Har naturligtvis även mailat support om detta, men ibland får man svar snabbare här och någon måste ju ha ett verifierat konto på Everest. Tack! Citera
duoflow Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Hej.Satte in lite dollares på Everest, använde ett Master card. Såg i status fältet för konto att jag skulle verifiera, så jag tänkte att det är lika bra att göra det direkt, så är det klart. Har skickat in fram/baksida på mitt MC, körkort, faktura för mitt MC samt en underskrift och ett datum. Nu vill de ha en underskriven "inköpsattest" ? Vad är det och varför ska det vara nödvändigt ? Sen vill de också ha ett screenshot på mitt NETeller konto ? (Antagligen för att jag har ändrat i utbetalningsalternativ till mitt NETeller, för man kan inte använda bank transfer eller ??) Ska jag verkligen behöva ge dem denna information ? Har naturligtvis även mailat support om detta, men ibland får man svar snabbare här och någon måste ju ha ett verifierat konto på Everest. Tack! Svaret är ja på båda dina frågor. Citera
Drexl Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Hur länge kan det ta att verifiera kontot? Får inte ens ett "tack vi har fått infon" mail tillbaka. Finns såklart ingen mailadress att whina till och nu har väl alla tagit jullov ännutill - gah! Inga julklappar i år då Citera
NiNjA Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Spelar själv på everest, farsan fick sitt konto låst och krav på verification. det finns ingen telefon support, så efter 100mail så skulle vi scanna körkort och visa kort och skicka in så var det lugnt. ingenting hände, de informerar inte själva utan vi får ta kontakt igen, då kräver de ett kvitto när du använt ditt mastercard osv nått mer va det. så vi orkade helt enkelt inte, efter 10-20mail tröttnar man särskillt om man mailat körkort och visa kopior. Man tror ju att nått hade förenklats med internet men icke sa nicke, de måste väll kunna ta nått sorts e-leg Citera
yberjonte Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Jag skickade in de saker jag blev tillfrågad att skicka in, det gick relativt fort att verifiera kontot och jag hade inga problem efter det. Citera
Peder.A Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Jag var också tvungen att verifiera mitt konto när jag skulle göra mitt första uttag. Gick dock hur smidigt som helst. Skickade in begärda dokument och ett dygn senare var allt löst. Citera
EverestPoker Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Skicka ett mejl till spelarsupporten och be att de berättar hur lång tid du kan få vänta innan ditt konto är verifierat. Hur länge kan det ta att verifiera kontot? Får inte ens ett "tack vi har fått infon" mail tillbaka. Finns såklart ingen mailadress att whina till och nu har väl alla tagit jullov ännutill - gah! Inga julklappar i år då Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.