sunray Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Vår käre kung (då prins) körde över min fot med sin Porsche vid en skolresa på 70-talet till Stockholms slott. Dessutom har jag dansat tryckare med Malin Berghagen........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 [ ] Varians Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 levde ett av mina student år på 60 000 sek..med hyra på 3000 kr/mån..festade 3 ggr/veckan och..låg med 30 pers..samt under samma period snålade/grindade ihop 1 milj till e-sparkonto..varför?..fråga mig inte..eller.. det var nog i protest mot CarlDenStores beställning av 100 xcider och sina noll ligg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
king_spade Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Vilken kukmätar tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 [ ] Varians Check! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Vår käre kung (då prins) körde över min fot med sin Porsche vid en skolresa på 70-talet till Stockholms slott. Dessutom har jag dansat tryckare med Malin Berghagen........ Jag höll en gång nästan på att cykla över Desmond Tutu. En annan gång satte jag krokben för Jonas Hallberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Post nr2 för min del; 1. Har legat med en svensk juniormästare i kulstötning 2. Är med i den s.k hundrakilosklubben. (Det hänger iofs ihop med merit nr1) 3. Jag spöade henne HU omg inte hjelt väl?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 HAHA jo fan va stört Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Har haft sex med The Rock i U2s manager Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Har haft sex med The Rock i U2s manager Inte nog med att du kommer in U2s manager, du hittar dessutom The Rock därinne. Och sen har ni sex! Onekligen en merit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
batio Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Haft sex med en av europas bästa pokerspelare.Har fått erbjudandet att ha sex med en av världens bästa fotbolls spelare,men han va för snål. Har flirtat till mig en bil värd 300k haft sex med snygg tjej med stora bröst på en offentlig toalett flertal gånger .hon bjöd på pizza efteråt vid ett tillfälle (fan vad snålt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
christoffer87 Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 har en polare som nästan körde över aschberg(insider). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Rankad 1a i Expekts Player Ranking 2006 för 10k dollar! Spelat mot Anette_15 live där jag betade bort henne på flopp :=) (även spelat live i samma turnering som Sonnert, Henriksson och Dodarn ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 En gång lyckades jag backa på 1-2 på svenska spel Utöver detta har jag: *Vaknat utan mobil, pengar, id-kort i det lokala bussgaraget på mig 18årsdag. *Haft sex i ett provrum i Farsta cantrum. *Glömt bort 5 dagar av en Bulgarienresa jag gjorde i sommras. *Aldrig snusat. *Sett Andree Aggasi naken. *Praktiserat i Monte Carlo (på skoltid). *Fått en bra blick av benet (det vita) i mitt eget knä efter en cross olycka. *Haft över 20 hål i tänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CALLELx Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 vann 3600$ på partypoker, kvällen äfter vann ja 5400$ på partypoker igen på en likadan turre =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Har haft sex med världens snyggaste och sexigaste man ett oräkneligt antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BaadBoooy Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Liten rush:-) haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BaadBoooy Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 En gång lyckades jag backa på 1-2 på svenska spel Utöver detta har jag: *Vaknat utan mobil, pengar, id-kort i det lokala bussgaraget på mig 18årsdag. *Haft sex i ett provrum i Farsta cantrum. *Glömt bort 5 dagar av en Bulgarienresa jag gjorde i sommras. *Aldrig snusat. *Sett Andree Aggasi naken. *Praktiserat i Monte Carlo (på skoltid). *Fått en bra blick av benet (det vita) i mitt eget knä efter en cross olycka. *Haft över 20 hål i tänderna. Talang säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 *Piskat upp Dregen innan han blev känd på en fest i Nässjö. *Bastat med Rolf Ridderwall och hans son. *Kört ut för ett stup med moped. *Försovit mig till två eftermiddagstentor (1430 stänger insläppet) *Blivit beskjuten av en galen gubbe. *Blivit tillsagd av en hockeydomare att jag inte får göra mer mål under en match. *Vaknat upp bakfull ovanför södra Spanien i ett flygplan på väg mot Teneriffa sista dagen av semestern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxe Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Har tömmt Allen Cunningham på ett inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Äsch pokermeriter är trist och sexmeriter har jag för många för att skryta med, folk skulle tro att jag inte fick nåt gjort på dagarna då. Jag har däremot lyckats tilltala min gamla hemkunskapslärare Fitt-Marie inför helklass utan att själv inse mitt misstag fören hela klassen höll på att vika sig i skratt. Heter man Britt-Marie och är en subba får man ju tåla vissa misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Den här är lite sjuk men ändå rätt ball: Strulade med min storebrors blivande flickvän på samma fest som de träffades men ca 1h tidigare. Skön fyllehistoria: Vaknade upp efter Danmark-Sverige matchen på soffan i ett totalt okänt hus med feta skrapsår över hela kroppen, nästan 1 mil från stället som jag hade kollat på matchen. Alla låg och sov men utforskade lite och upptäckte att det var hemma hos några (8-11år) som jag varit ungdomstränare till. Har fortfarande ingen aning om hur jag kom dit, har inte vågat fråga heller men jag antar att jag ramlat och de hjälpt mig på något sätt. Historien slutar inte där, skulle ta mig hem men visste inte var jag var och bussarna hade inte börjat gå (05:00 typ) så gick längs järnvägen. Tydligen gick jag åt fel håll och efter 1hs promenad blir jag upplockad av en norrländsk finne som skjutsar mig in till stan. Jag hade gått ca 1 mil åt fel håll hehe. Värt det? Bloody hell yeah! Är väl ingen merit, men har fått cred av flera stycken som sagt att det är den skönaste fylleberättelsen de hört så får försöka slå mig in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Trodde inte jag hade nån merit men detta är fan bra: Synade en höjning (på min bet) all in med 44 i hålet (utan hjärter) på brädan 68KT alla hjärter. Det var en live-SnG och jag har spelat sjukt mkt mot min kompis som ställde. Han är en bra spelare och ingen maniac eller så, men ibland läser man ju bara folk som en öppna böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 http://img484.imageshack.us/img484/7274/stndhuqi5.jpg polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Fick rejkback på FTP á $500 ca. Det blev: $500--->$7400---->$0 Förbrukad tid av mitt liv: 7h40m Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts