CopShootCop Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Postad 13 Oktober , 2007 Satt och gjorde en matematisk fundering nyss. Min hypotes är att det är mer sannolikt att möta ett set när man själv har ett sett än när man har två par. Detta vid icke parad bräda. Har inte tänkt igenom matten ordentligt än. Någon som har någon tanke om detta? Ifall det stämmer finns det något sätt man kan dra nytta av det i sitt spel? Citera
bogus Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Postad 13 Oktober , 2007 när du har set kan motståndarn ha 6 st handkombinationer som är set. när du har två par har motståndarn 4 st handkombinationer som är set. rent matematiskt stämmer altså din hypotes.. Citera
Staahla Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Postad 13 Oktober , 2007 när du har set kan motståndarn ha 6 st handkombinationer som är set. när du har två par har motståndarn 5 st handkombinationer som är set. rent matematiskt stämmer altså din hypotes.. . Citera
bogus Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Postad 13 Oktober , 2007 japp, precis det jag tänkte men inte skrev... Citera
CopShootCop Postad 13 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2007 Ja var precis så jag tänkte med, då återstår bara att göra något vettigt av denna vetskap. Är kanske mer av en rolig kuriosa än något annat. Citera
strater Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Ja var precis så jag tänkte med, då återstår bara att göra något vettigt av denna vetskap. Är endast mer av en rolig kuriosa än något annat. . Citera
Recommended Posts