Gå till innehåll

(Othello och gdaily)Numera DocLame sätter betyg på poker och buffé i Las Vegas


gdaily

Recommended Posts

Will do. Han sov hela natten med datorn i sängen, vaknar när jag kommer tillbaka från frukosten och tittar förvånat på sin arm där ett silverarmband mirakulöst uppenbarat sig under natten: "Vad är det här för något?!". Mycket humor.

 

Haha, hade han en sådan rejäl fylla den kvällen så att han fått en go minneslucka eller? Antar att det var en hel del sprit inblandad isf.:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 182
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så så så ja. Vad är väl två siffror när hjärnan tycker nått annat :-D

 

Grejen är att man som blek lång och "hyggligt smal" (även om man börjar tjockna till sig) sticker ut här i Vegas bland alla tjocka jänkare, och därför kansle upplevs som yngre än man är.

 

Det är i alla fall ett bra argument att dra för flickvännen som kanske tycker att vår 17-åriga åldersskillnad är lite stor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev cardad också, det är lite smickrande att som 35-åring behöva visa att man är över 21.

Vänta tills du själv blir 35... alla livets små glädjeämnen måste tas vara på.

 

Eller fan, nu kom jag på att jag är 37, inte 35. :-(

Vad är det för fasoner att hålla på och reraisa precis när jag skulle flika in att jag också blev cardad i Vegas som 35-åring?

 

Nyrakad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

int-banner-left03.jpg

 

Igår var jag och Emelie och såg Monty Pyhtons Spamalot. Fantastiskt jävla jätteskoj, jag är inget musikalfans, men det här var skitskoj! Är man det minsta fan av Monty Pyhton eller Pang i bygget eller liknande så är det här en show man inte får missa! Betyg 5+!

 

6tour.jpg

 

Pokrade i flera timmar på Wynn sedan. En plussitning, Monty Phyton, och sedan en minussittning. Betyg på Wynns pokerrum: 5-. Enda som gör att det inte får lika högt betyg som Venetian är att Venetian är så mycket större till ytan (Wynn har lika många bord) så Venetian är lite rymligare.

 

200710220632570.jpg

 

You wanted pictures of Othello? I give you a picture of Othello! Annars är han väldigt svårfångad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt mkt otur igår på pokern, men jag orkar inte whina. Dock så kan man säga att när min stack försvinner till folk som är så packade att de inte ser vad som ligger ute på floppen utan bara skriker "CAAAAALLLL!" så kan man inte göra mycket när de träffar.

 

Medan Ola spelade sin första session gick jag och Emilie och browsade i en galleria nära Wynn. Emilie blev haffad av någon försäljare som demonstrerade nagellack och mitt i ett ögonblick av total tristess insåg jag att detta var något jag kunde köpa med mig hem till frugan. Emilie hade redan fått erbjudanden om rabatt så jag sade på svenska "köper du den åt mig så ger jag den till Sandra så får du pengar sedan". Detta var startskottet för en fantastisk insats av Emilie där hon genom att skamlöst charma försäljaren fick ned priset från 59.95 till 40 dollar inklusive en extragrej som kostade 5 dollar. Försäljaren fick t o m skäll av sin fruga när han tog betalt. :shock:

 

Bra spel av henne. När vi kom tillbaka såg vi Ola stacka en kille innan vi sprang ihop med en kille som jag mött på lagpokern. Han gav mig skjuts tillbaka till MGM (han bodde numer i Vegas). Klonk.

 

Angående Bellagiofrukosten: Efter den måltiden har jag inte ätit på 36 timmar. No kidding.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag, och en hög med andra, drar till Vegas den 8 november för att stanna nästan två veckor. Det blir första resan för mig och jag kommer bo på Wynn.

 

Spamalot säger du, hmm.... Låter som min grej. Har bokat Le Reve och KA, men nu känns det som jag får boka Spamalot. Finns det någon typ av VIP biljett man kan boka där? För jag gillar inte sitta och trängas... (Lät ju kanske lite brattigt, men jag betalar gärna extra för att få sitta bra)

 

Pokermässigt så kommer vi hålla till på Wynn det mesta. Om det inte blir alltför mycket utdragningar i början så sitter vi på 5/10, men jag har hört att det är unlimited buy in, så då kanske man lika väl kan spelat 2/5 och spela deepstack?

 

En fråga, om jag vill käka liknade svensk husmanskost, hur gör jag då?!

 

/Andreas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm....... och andra skor tack.:shock:

 

Jag har bara ett par skor :-)

 

Kanske behöver förtydliga att Emelie inte är min flicketös, utan är Molles flicketös. Hur det kommer sig att vi delar rum i Vegas är en krokig historia. (Emelie är hon som poserar med Othello på förra sidan).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...