Gnurra Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Är de bara jag eller är FTP helt söndergrindat på de lägre nivåerna? Citera
Anderssson Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Är de bara jag eller är FTP helt söndergrindat på de lägre nivåerna? Säg mig var det inte är söndergrindat. Spelstilen T/AG fungerar inte så bra längre får testa något nytt... Loose/ Psyko Citera
Pold Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Du borde satsa på ett lite mindre nätverk där du har bra koll på spelarna. Där du vet vem som är fisken och vem som är hajen. Funkar bra för mig (bytte från FTP för 2-3 månader sen) Citera
christoffer87 Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 ipoker är så sinnessjukt söndergrindat och riggat. Citera
Pokershark Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 ipoker är så sinnessjukt söndergrindat och riggat. iPoker måste vara det sämsta nätverket någonsin på NL200 nivån sedan de körde gång sina race. Fyfan vad skönt att jag kommit till insikten att aldrig mera spela där trots bra rakeback och bonusar. Citera
Weedobooty Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Du borde satsa på ett lite mindre nätverk där du har bra koll på spelarna. Där du vet vem som är fisken och vem som är hajen. Funkar bra för mig (bytte från FTP för 2-3 månader sen) Vad bytte du till? Ja, jag tycker också att det känns som att åka skridskor på asfalt när man spelar på FTP. Citera
Recommended Posts