Mikka Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Jag har en pågående tvist med dtd som har sponsrat mig sen i mars. Jag undrar hur det går för kommisionen eller vad det finns för möjligheter att få hjälp om vi inte kan reda ut det här själva? Citera
Peder Månsson Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Kommissionen ligger tyvärr för tillfället på is. Detta beroende på bristande intresse från sajterna. Förhoppningsvis kan vi få igång detta projekt i framtiden. Citera
Mikka Postad 16 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Det verkar som om det inte kommer att lösa sig på fredlig väg. Har ni någon möjlighet att bidra med advokathjälp? Vem borde jag vända mig till och hur brukar sånt här gå till? Citera
Peder Månsson Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Miika: Maila lr ring mig peder.mansson@svenskapokerforbundet.se. Citera
Recommended Posts