eurythmech Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Så onödigt, så onödigt.... han får skylla sig själv. Hur då menar du? Citera
Jakelamotta Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 sonelin måste ångra att han inte höjde flop Bettade inte han och Vladimir synade? Citera
fredde80 Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Sick, enda kortet som kan komma för att han ska få betalt på sitt bet... Citera
zapio Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Han hade en trevlig stack och förstör det genom att limpa med A5 pre, och går all in på turn där det låg farliga kort. Alldeles för riskabelt. Citera
GG Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Han hade en trevlig stack och förstör det genom att limpa med A5 pre, och går all in på turn där det låg farliga kort. Alldeles för riskabelt. Håll käften din jävla åsna Citera
zapio Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 gretko, moget. Jag skrev bara vad jag tyckte och sen frågade en annan varför jag tyckte så förklarade jag för honom varför. Så varför ska jag hålla käften? hur gammal är du? Citera
vetgirig Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 De visar fel bord - vill se hur det går för Västerås stolthet Gunnar Råbe! Siste kvarvarande svensk i turneringen och har tidigare en fjärdeplats i EPT Dortmund. Citera
GG Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 gretko, moget. Jag skrev bara vad jag tyckte och sen frågade en annan varför jag tyckte så förklarade jag för honom varför. Så varför ska jag hålla käften? hur gammal är du? Jag tycker att du ska hålla käften av den enkla anledningen att du inte har någon som helst aning om vad du pratar om. Jag är 20 år, vad nu det har med saken att göra. Citera
erik87 Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Zapio, finns inte en chans i världen att komma ifrån TP + NFD i det där läget, finns så många sämre händer som fi kan ha där, och en jättedel av hans range är sämre färgdrag eller typ par+fd etc. väldigt få händer i fi's range slår dawwe, han höjer förmodligen alla 2 par och set på floppen. Och om dawwe ligger efter så har han en miljard outs mot allt utom KJ och även mot KJ har han en hel del outs. Dessutom har han väldigt lite marker kvar om han lägger sig. Ungefär, om nån orkar förklara bättre vore det skönt, jag är helt slut i huvudet atm. Citera
zapio Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Du får tycka vad du vill, men jag skrev bara vad jag tyckte. Jag tycker det är tråkigt att han åker ut på det sättet som han gjorde när han inte alls behövde åka ut så. Det är vad forumet är för? Vi diskuterar om EPT baden... Ja för du beter dig som u inte är 20 år.. EDIT: jag missade att det var ett färgdrag också, trodde att han bara satt på A5 utan nån chans att vinna. Sorry Citera
_mowmow Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Du missade den lilla detaljen alltså. Men GG dawwe, synd att det inte räckte ända fram! Citera
eurythmech Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Vaför har du väntat i 15 månader med att överösa oss med din kunskap? Citera
Krite Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Wp Dawwe... Gunnar är han en gammal räv eller är han från internet generationen?.. Citera
Ignatius Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Håll käften din jävla åsna Betydligt försiktigare kommentarer har i andra trådar lett till avstängning. Tycker inte att man bör bli avstängd för sådant (moderatorerna verkar tilta alldeles för lätt ibland), men uttrycket ovan ser ändå inte så snyggt ut. Citera
vetgirig Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Wp Dawwe... Gunnar är han en gammal räv eller är han från internet generationen?.. Han har inte spelat mycket längre än mig. Men med sina 50+ år så är han en gammal räv i det avseendet. Han är även en gammal svensk mästere i Othello (tror jag det var). Spelar mycket mot honom live. PS Otur Gunnar! gg wp. Citera
Recommended Posts