_slipknot1_ Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 har fortfaramde inte fått in någon rakeback vad beror detta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Kanske bättre att fråga supporten istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 På grund av olas senaste krönika så kanske alla sidor har dragit in all rakeback för all framtid. TACK OLA !!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flap Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 ha ha stor chans... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 7 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Är det någon mer som inte fått sin rakeback? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Är det någon mer som inte fått sin rakeback? Tja. Jag fick ingen då jag spelade senast. Men det var ett par månader sedan. Jag hade tydligen inte rejkat tillräckligt mycket den månaden. Kännde inte till att det fanns krav trots att man hade bett om eventuella vilkor. Du kanske inte har rejkat tillräckligt. $500 ska det tydligen vara. Men ärligt så ska du nog ta denna diskussion via deras support. RB-diskussioner är lite känsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Jupp, känsligt sa Bull. Ta det med supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts