ManOuchi Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Har just skaffat PaHud och spelar NLSH och undrar vilken statistik ni brukar ha på borden? Citera
bossbaver Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Har just skaffat PaHud och spelar NLSH och undrar vilken statistik ni brukar ha på borden? måste man ha typ PO eller PT för att PaHud ska funka på NLSH? Citera
ManOuchi Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2007 måste man ha typ PO eller PT för att PaHud ska funka på NLSH? Har PT Citera
svint0 Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Jag använder VPIP, Af. Tot. Af flop, af turn, af river, riverbet% (mycket bra stat), preflopraise och ev. nån mer som jag glömt av Citera
ManOuchi Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Vaför tycker du att riverbet i % är en så bra stat? Citera
ManOuchi Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Vilka stats skulle ni sätta på en LAG ,TAG, Tightvek och lösvek spelare om vi bara sätter VPIP och PFraise af måste väll vara med Citera
ManOuchi Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Går det att få sina egna stats på bordet när man spelar? Citera
ManOuchi Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Ingn vänlig själ som vill hjälpa mig? Citera
JGrande Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Går det att få sina egna stats på bordet när man spelar? Ja, det går.. Options -> Layout Manager och sedan bockar du i "Show mine" på dom stats du använder.. Citera
Recommended Posts