Gå till innehåll

Bonusproblem


nissenajs

Recommended Posts

Jag regestrerade mig nyligen för att ta del av bonuserbjudandet 25$+50$.

Enligt vad jag kan komma ihåg skulle man få $25 bonusen inom 48 h efter att man tjänat in 100FPP. Jag nådde denna summan i söndags och har fortfarande inte fått min bonus.

Jag kan inte komma ihåg att det stod något om att man var tvungen att göra något (mer än spela ihop 100FPP) för att få ut sin bonus. Någon som vet om man måste skicka mail någonstans för att få ut sin bonus (har varit med om det på andra sajter) och var man borde skicka i sådant fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar att mitt konto inte var kopplat till poker.se (reggade mig via länken här i forumet men antar att det är samma konto) men de skulle göra ett undantag och koppla det manuellt så att jag kan få min bonus.

Jag är säker på att jag använde länken här på forumet för att regga mig så det kan vara värt för andra att hålla koll på sitt konto så att de inte missar sin bonus.

Heder åt PokerStar som rättar till det hela, man får bara hoppas att jag är ett undantag och att andra konto blivit rätt länkade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...