nissenajs Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Jag regestrerade mig nyligen för att ta del av bonuserbjudandet 25$+50$. Enligt vad jag kan komma ihåg skulle man få $25 bonusen inom 48 h efter att man tjänat in 100FPP. Jag nådde denna summan i söndags och har fortfarande inte fått min bonus. Jag kan inte komma ihåg att det stod något om att man var tvungen att göra något (mer än spela ihop 100FPP) för att få ut sin bonus. Någon som vet om man måste skicka mail någonstans för att få ut sin bonus (har varit med om det på andra sajter) och var man borde skicka i sådant fall Citera
ManOuchi Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Det är bra om du säger vilken site du spelar på Citera
PokerStars_Karl Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Hej Nissenajs, Affiliateavdelningen skall göra det inom 48h är det tänkt. Maila oss på support@pokerstars.com från din verifierade emailadress så ser vi till att det sker så fort som möjligt. Hälsningar, Karl PokerStars Support Citera
sweety Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 kanske är pokerstars eftersom han skrivit här? Citera
Rebonius Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 kanske är pokerstars eftersom han skrivit här? Kanske är det Pokerstars eftersom tråden står i deras forumdel? Start-Pokerforum-Pokersajter-PokerStars Citera
nissenajs Postad 9 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Fick svar att mitt konto inte var kopplat till poker.se (reggade mig via länken här i forumet men antar att det är samma konto) men de skulle göra ett undantag och koppla det manuellt så att jag kan få min bonus. Jag är säker på att jag använde länken här på forumet för att regga mig så det kan vara värt för andra att hålla koll på sitt konto så att de inte missar sin bonus. Heder åt PokerStar som rättar till det hela, man får bara hoppas att jag är ett undantag och att andra konto blivit rätt länkade Citera
Krissen Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Kan nån förklara mer för mig om pokerstars bonusar? Hur får jag en enkel bonus osv~? Citera
Recommended Posts