Late Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Jag loggade in på mitt konto på everest efter en 4dagar utan poker, så står det att det varit ovanlig aktivitet på mitt konto under senaste tiden och att jag måste verifiera mitt konto med: Fotolegitimation Fram- och baksida av kreditkort Kreditkortskontoutdrag Inköpsattest Är det någon som har varit med om något liknande på everest? och som jag förstår det så tar det mellan 2 till 6 veckor att få igång kontot igen..börjar bli lite smått orolig hade en hel del deg där inne tacksam för svar Citera
jm_j Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Det där är rätt standard av pokersajterna. Du ska bara bevisa att du är du och att kreditkortet tillhör dig så är kontot igång så fort som möjligt. Jag och många andra har fått gå igenom en liknande procedur till flera sajter; inte bara till Everest. Citera
gdaily Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Varit inloggad utomlands? Citera
irriducibili Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Har du använt samma kreditkort inom samma nätverk fast på olika klienter? Isåfall brukar man få verifiera, kan dock ta ett tag för klienten att hitta samma kreditkort på en annan klient, vilket du kanske upplever nu ett tag efter. Tips: du måste skriva under med namnteckning på kortets baksida, annars är det inte giltigt och dom kommer kräva komplitering. Inte alltid man tänker på det! Om du skickar in materialet via emejl så öppnar dom kontot inom några dgr! Citera
tetris Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Om du letar alt söker i everest poker forumet här på pf.nu kommer du hitta 10000x andra trådar om exakt samma sak. Edit: Bara att skicka in uppgifterna så brukar de låsa upp kontot inom 48h. Citera
DrRoland Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Pengarna du har därinne finns ingen anledning att vara orolig för. Så fort du skickat in papprerna låser de upp kontot igen. Jo, det har hänt att folk fått konton tillfälligt låsta pga inaktivitet. Lite udda kan tyckas. Citera
boman Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Pengarna du har därinne finns ingen anledning att vara orolig för. klart som fan man är orolig hursom, det hjälper inte att DrRoland kommer och berättar att allt är np Citera
Late Postad 2 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2007 klart som fan man är orolig hursom, det hjälper inte att DrRoland kommer och berättar att allt är np haha lite lugnande var det iaf med DrRonalds ord.. nej men det som är helt befängt är att de kallar de ovanlig aktivitet för att jag plockade ut 1500$, blir så trött o jag har varken scanner eller skrivare får springa runt på stan hela dagen..o kopiera leg och elräkningar o tjaffs, löjligt. Citera
gdaily Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Postad 2 Oktober , 2007 Har du kontaktar Everest forumrepresentant i deras egna grupp här på forumet? Citera
rAilFISH Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Postad 2 Oktober , 2007 Tjena! Hände mig också för en månad sen. Skickade in bilder på pass , kontokort osv. Dom spärrade upp det efter 2 dagar när dom fått det och nu kan jag spela igen. Citera
Late Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Har du kontaktar Everest forumrepresentant i deras egna grupp här på forumet? Näää Det är ju inte jättefarligt att de stänger mitt konto.. Men saken är den att det fanns ingen heads up eller någon varning alls. Jag har räkningar att betala jag också, jag har ingen fax eller skrivare heller så jag kan fixa det snabbt och smidigt. Tänk så satt jag i ekonomisk knipa och räknade kallt med att få ut mina 1500$. Så nu får jag istället ränna runt till biblioteket och banken eftersom jag inte äger kreditkortet de vill ha längre så jag får fixa dokument därifrån också. Känns som att det är dags att byta klient eller ställa något rimligt krav på någon slags rakeback vid närmare eftertanke kanske jag ska klaga lite hos representanten Citera
TotalFarsa Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Är i samma sits, fast i mitt fall gäller det bara en 3-400$. Fick väl kontot fruset för en två månader sen om jag nte minns fel men har inte orlat fixa med papprena som de vill ha kopior av för jag har varken kopia eller scanner lättillgängligt. Fan att man ska vara så lat Citera
brainslicer Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Är i samma sits, fast i mitt fall gäller det bara en 3-400$. Fick väl kontot fruset för en två månader sen om jag nte minns fel men har inte orlat fixa med papprena som de vill ha kopior av för jag har varken kopia eller scanner lättillgängligt. Fan att man ska vara så lat om man är lat: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=310922 Citera
jm_j Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Är i samma sits, fast i mitt fall gäller det bara en 3-400$. Fick väl kontot fruset för en två månader sen om jag nte minns fel men har inte orlat fixa med papprena som de vill ha kopior av för jag har varken kopia eller scanner lättillgängligt. Fan att man ska vara så lat Går till någon förening/företag i din ort och be att få låna deras. Bör inte ta så många försök att hitta någon som är villig att shjälpa, särskilt mot liten betalning. Annars lär det finnas begagnade scanners för 50-200kr. Citera
TotalFarsa Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 om man är lat:http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=310922 Äsch, jag sa att jag var lat, inte att jag inte hade förmåga att hitta/köpa en När väl första irritationen lagt sig så var det ju bara att acceptera att everest arbetar såhär. Återigen, fan att man ska va så lat. Citera
TotalFarsa Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Går till någon förening/företag i din ort och be att få låna deras. Bör inte ta så många försök att hitta någon som är villig att shjälpa, särskilt mot liten betalning. Annars lär det finnas begagnade scanners för 50-200kr. Sambon har scanner på jobbet. Menar du att jag ska skiljas från mitt älskade visa i 8 timmar? Nog OT från mig nu. Citera
icecoldwind Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Detta är standard från everest sida, var med om samma sak själv och många andra har också fått genomgå detta. Bara att skicka en de uppgifter de efterfrågar så skall det lösa sig såvida allt mjöl är rent osv. Citera
Late Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2007 mjo, skickade in uppgifterna igår natt, fick kontot upplöst i morse stäng tråd? ty Citera
Recommended Posts