Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tävlingen börjar på söndag.

Deltagare:

1. SouthEast.

2. Tjimpen.

3. Aequitas.

4. Grävlis

5. andand

6. Sturedenstore

7. tomtetomte

8. Fulville

9. Angrykoreaman

10. Jimmy_the_rose

11. Pey.

12. Gunther.

13. Jackrabbit slim

14. Eurythmech

15. Tanten

16. Duoflow

17. Andrew w

18. devalanteriel.

19. Donner.

20. Bluewajt.

21. Hakflem

22. Zarec

Postad
Quiz är kul.

Jag tycker dock att du kan skippa prispengarna, de kan fresta folk att googla frågor de är osäkra på.

Nej vill ha med priserna som en sporre, självklart vet jag att det går att fuska, och det tog jag till mig redan när jag skapade quizzet. Jag har dock redan bestämt priserna så jag kan inte ändra nu. Om jag märker fusk blir det dock direkt diskning.

Postad

Alltså anledningen till att jag vill ha med priser är att tävlingen sträcker sig över sån lång tid med flera deltävlingar, problemet är ju som sagt fusket. Tycker ni att det är bättre att man stryker frågorna och bara kör 3 olika introtävlingar med olika teman+ lite bonusfrågor?

Postad

Då gör jag så att jag ändrar vissa frågor, och gör lite fler intron detta gör att tävlingen kan komma att slängas upp på måndag istället, men jag ska försöka få klart allt tills imorgon så ni kan ju hålla utkik.

Postad
Yay!

Du som är moderator kan inte du se till att stänga denna tråd när det är 20 anmälda please.. så jag kan starta tävlingstråden.

Hehe om det blir 20 anmälda men annars stäng den klockan 23