Djens Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Någon som vet om vart? Stargate atlantis säsong 4 har ju premiär idag!! Citera
kraclob Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Du orkar inte vänta några timmar och ladda ner den i efterhand? Annars kan du testa om TVU har med den. Citera
brainslicer Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 lol, inge tålamod här inte Citera
Djens Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Postad 28 September , 2007 Fick inte riktigt igång det hela så får nog vänta tills någon rippar den. dvs troligen är den ute imorgon , en låång dag för sent. när jag säger rippa menar jag att företaget släpper avsnittet på dvd. Tack för tipsen Citera
Preacher Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 TVU ska ju inte vara så krångligt, men man väntar ju hellre på "att företaget släpper avsnittet på dvd". Blir ju sinnessjukt med reklam var åttonde minut. Citera
toyzar Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Hur bra är stargate serien egentligen? jag såg filmen igår för andra gången och jag älskar den.. är total sci fi nörd för övrigt slutsatsen är att jag borde nog börja följa stargate.. Citera
Zarec Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 stargate sg-1 äger. Atlantis har jag bara sett en säsong av, mest för att se hur 'coola' wraithsen var. Men kommer nog kolla mer av den när mer finns tillgängligt att KÖPA på dvd. (Så nördig e jag som vill ha 'äkta' vara) =D Citera
Recommended Posts