bijou Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 På Senare tid har jag märkt att fler och fler börjat använda disconnect protection functionen på ipoker, Folk skäms helt enkelt inte för att rycka i internetsladden när det börjar bli dyrt. Detta görs av både fiskar och även vissa regs. Vissa undrar säkert varför man inte kan undvika dp borden. Jo grejen är att det finns inte tillräckligt många aktiva bord utan dp. Vad jag föreslår är att vi samlar in ett gäng namn och skickar in till ipokernätverket för utvärdering. Förstår att vissa vill hålla sina nick hemliga så jag skulle vara jättetacksam om ngn. mod. ville vara så snäll att ta emot och sammanställa de olika artistnamnen folk har på ipoker. Missnöjet måste till varje pris uppmärksammas!!!!!! EDIT- Alla som som orkar får gjärna skriva ett mail angående dettatill ipoker, redan fått iväg ett 10tal mail själv. Givetvis SKA alla som känner sig berörd pma aktuell mod sitt användarnamn för att sammanställa en lista. Citera
Emilio Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Märkte det när jag spelade där. Var ju mer regel än undantag. En av anledningarna att jag bojkottade stället. Citera
ebisumaru Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Artistnamn . Men håller med. Citera
Sylwester Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Är nog större chans att få till en förändring om alla själva mailar och säger vad de tycker. Citera
bijou Postad 24 September , 2007 Författare Rapport Postad 24 September , 2007 Är nog större chans att få till en förändring om alla själva mailar och säger vad de tycker. varför inte både och? Citera
sten666 Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 jättearab ide! faktiskt! ! ! ! Citera
Pey Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 jättearab ide! faktiskt! ! ! ! :D Citera
bijou Postad 24 September , 2007 Författare Rapport Postad 24 September , 2007 ngn. mod som inte käkar donuts för tillfället? Citera
Beirut_kid Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 kan vi få fart på tråden? Detta är avskyvärt juh Citera
bijou Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Postad 26 September , 2007 kan vi få fart på tråden? Detta är avskyvärt juh D spelar ju för fan inte ens där Citera
Dionysos Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 bra initiativ. drog iväg ett mail och har mer än gärna med mitt namn på listan. Citera
bossbaver Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 vad händer när man rycker ut sladden? slipper man dega in till den aktuella potten eller? Citera
bijou Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Postad 26 September , 2007 vi väntar på en vänligt sinnad mod som vill assistera oss med en usernamelista... Citera
bomanski Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Detta fenomen är väl utbrett hos ipoker. jag har mejlat Noiqpoker angående detta, och annat fusk, men inte fått något svar. har gått ett par veckor... antingen kan de inte, eller vill inte, svara. Citera
bijou Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Postad 26 September , 2007 Detta fenomen är väl utbrett hos ipoker. jag har mejlat Noiqpoker angående detta, och annat fusk, men inte fått något svar. har gått ett par veckor... antingen kan de inte, eller vill inte, svara. standardsvaret jag får ser du nedan. Jag har mailat minst 10 ggr om detta men får bara idiotrespons. Därför ser jag ingen annan utväg än en namninsamling. Blir svårare att ignorera. Vet att party hade samma system förrut som ändrades efter en namninsamling. Hi XXX, Thank you for your e-mail. I have sent your case to our technical department to start an investigation about this issue. As soon as i get information about it, i will contact you immediately. Regards, CarlosPoker Service Team samla er proletärer mot det stora maskineriet! Citera
LuckyStar5.1 Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 samla er proletärer mot det stora maskineriet! Till er som är födda på 80 & 90-talet: Mäjla da ffs. Citera
ampixo Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Då ipoker, och noiq, nyss kommit till marknaden blev jag fuskad på det här viset. Jag mailade supporten och frågade "Hur använder man disconnectprotect-fusket som alla använder? Jag vill också fuska så jag får lika stor fördel som alla andra." Supporten svarade (lite humoristiskt?) "Det är bara att förlora internet, t.ex genom att koppla ur din TP-kabel ur datorn". Jag tyckte det var ett bra och hjälpsamt svar. Väntar bara på rätt pott att prova det! Men för att vara seriös, ja. Bort med DP-skiten. Citera
tamtaram Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Ja, irriterande att få bluffar synade mha DP. mailar Citera
León Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Har jag missat något eller har man obegränsat antal DP`s på ipoker? Systemet på FTP, Everest med flera, men begränsat antal DP`s per en viss period är ju bra annars... För ibland tappar man internet på riktigt. Citera
bijou Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Postad 26 September , 2007 Har jag missat något eller har man obegränsat antal DP`s på ipoker? Systemet på FTP, Everest med flera, men begränsat antal DP`s per en viss period är ju bra annars... För ibland tappar man internet på riktigt. Menar inte att man behöver ta bort det helt. Man kanske kan ändra så att huvuddelen av borden är utan dp, alternativt som du nämnde att man kan ha ngn form av kvot... Men tror inte man kan påverka utformningen nämnvärt. Men viktigt att de förstår att missnöjet är utbrett. Citera
Recommended Posts