Gå till innehåll

Kommentera gdaily i London


gdaily

Recommended Posts

Du fick i alla fall färsk fisk vid bordet.

 

Roeg Nicky Holland 10 500 1 1

Georgiou Phidias Cyprus 27 800 1 2

Hildebrand Per Sweden 40 300 1 3 - fisk

Negreanu Daniel Canada 20 100 1 4 - fisk

Brandborn Ola Sweden 73 100 1 5

Bonding Lars Denmark 50 500 1 6 -fisk

Greco Michael UK 15 500 1 7 -fisk

Leckey Paul Ireland 33 100 1 8 -fisk

Flood Liam Ireland 27 200 1 9 -fisk

Cinar Mehmet Sweden 36 300 1 10

 

Jag räknar med att du har 150k innan period 1 är slut med all den där fisken. Räknar även med att du tiltat den där Kidpokerfisken med dina ständiga uppslag och omslag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte Hildebrand vd för ett börsbolag? Har han verkligen tid att sitta och spela kort hela dagarna?

 

Är lite seriös med min fråga här. Jag skulle som aktieägare inte vara särskilt intresserad av att vd sitter och spelar poker på arbetstid om det inte var i ett extremt bra pr-syfte. Och bland denna kategori av spelare finner jag pr-värdet tveksamt. Har ingen info öht gällande detta dock.

 

Jag är inte heller aktieägare i 24h-poker. Bara en allmän tanke således.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

48 nu...

 

Det här var hur han åkte ner en del...

 

"With a flop dealt Q-T-2 Sweden’s Ola Brandborn had on his war face betting 4k with just Phidias to act. A pause for thought and gum chewing and Phidias re-raised, doubling Ola’s bet. This was interesting enough but more so was Ola’s insta-re-re-raise, a reflex flick of the wrist throwing in a random pile of chips –no clue as to how much he’d committed knowing only that he’d see it safely returned shortly.

 

Left with a decision for his tournament life Phidias moved all-in. After a slight administrative delay to count chips (Ola had Phidias covered) the cards were on their backs. K-Tc for Ola, A-Qd for Phidias – the Queen putting the PokerStars qualifier ahead.

 

Blanks on the turn and river. A hand slap of joy from Phidias, or was that relief? Either way Phidias has doubled up."

 

Från pokerstarsblog.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...