Snaso Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 Sitter på ett hotell i THailand och allas internet funkar förutom MITT, man ansluter till internet genom en trådlös router. Det funkade tidigare idag. Funkar att reparera, står att ip addressen blir förnyad, men går inte komma in på internet eller nått, testat systemåterställning, testat starta om datorn, har kört cmd och ipconfig och inga paket kommer fram när jag pingar google, vadfan kan jag göra? 50$ till den som kommer med en fungerande lösning. /dapine87 från snasos konto Citera
OrkarInte Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 troligvis är sladden mellan routen och modemet urdraget. så att router ger dig en ipadress Men routern får ingen ipadress av modemet därav får du en ny ipadress när du förnyar men eftersom modemet inte är kopplar med routern så får inte router en ipadress av modemet. Kolla om du kan hitta routern och se om alla sladdar sitter i den ordentligt. Citera
OrkarInte Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 troligvis är sladden mellan routen och modemet urdraget. så att router ger dig en ipadress Men routern får ingen ipadress av modemet därav får du en ny ipadress när du förnyar men eftersom modemet inte är kopplar med routern så får inte router en ipadress av modemet. Kolla om du kan hitta routern och se om alla sladdar sitter i den ordentligt. ps.Men om internet inte funkar hur kan du då lägga in poster på pokerforum.ds Citera
Snaso Postad 23 September , 2007 Författare Rapport Postad 23 September , 2007 Som jag skrev så funkar alla andras internet förutom mitt, sitter på snasos dator som internet fungerar på nu, enbart min dator det inte funkar på så lär inte va nått med modemet eller routern, måste va nån inställning på min dator som harvat.. Citera
Recommended Posts