Jerico Postad 22 September , 2007 Rapport Postad 22 September , 2007 A+. Blev en bra tråd av detta också till slut. iamivar, vad tycker du är bästa riverlinjen (blank river) om turn går check-check? jag föreslår stek-pottbet. Citera
iamivar Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 A+. Blev en bra tråd av detta också till slut. iamivar, vad tycker du är bästa riverlinjen (blank river) om turn går check-check? jag föreslår stek-pottbet. Det är riktigt. Eller jag fullpottar i princip aldrig om jag inte veeeet att fi kommer syna at all cost, så 75-80% hade det nog blivit för mig. Citera
bananuz Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 Sen uppskattar jag att du använder dig av checkraisen för information. Det är enligt många ett väldigt underskattat spel.Va? Ska väl vara bra djupt för att det ska kunna vara ok? Citera
Jerico Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 Va? Ska väl vara bra djupt för att det ska kunna vara ok? levlad. Citera
bananuz Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 levlad.Hmm, ser det nu ja... Citera
Recommended Posts