Anderssson Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Undra varför ingen syna bra givande inlägg... KÄFTEN!!! Citera
Anderssson Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Jag skriver nästan aldrig in siffror, klickar mig upp till rätt summa så gott som alltid om jag inte ska betta massor då jag drar i reglaget. Tycker du inte det är stressigt att stega upp till tex 70 med tanke på att betänketiden är väldigt kort.. speciellt om man måste ta beslut eller beta på flera bord samtidigt... tilt risk eller man hinner inte stega klart så man får lägga en mindre bet Citera
Anderssson Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 knappar aldrig in, tar alldeles för lång tid (på svs iaf) skriver du in siffror? kör du fullstack? Citera
lost Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 skriver du in siffror? kör du fullstack? Nej, skrev ju att jag inte knappar in (= skriver inte in siffror alltså) utan drar i spaken eller håller i klick-knappen så jag kommer upp i den summan jag ska betta. Ja, jag spelar alltid fullstack, turbo och vanlig, 5manna, 4 bord och NL500. Citera
lost Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Tycker du inte det är stressigt att stega upp till tex 70 med tanke på att betänketiden är väldigt kort.. speciellt om man måste ta beslut eller beta på flera bord samtidigt... tilt risk eller man hinner inte stega klart så man får lägga en mindre bet Säg att du ska betta 150, dra i spaken en bit så att du är nära den siffran för att sedan pilla med öka/minska-knapparna. Citera
don_sebbe Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 SPaken är jätte jobbig så det blir att man skriver in siffror... Citera
minucci Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Undra varför ingen syna bra givande inlägg... KÄFTEN!!! Det är ju exakt som Tottyville skriver, sitter du och är toktight så får du ingen action. 1+1=2 Så lugna ner dig lite... Citera
MikeTime Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Jag tycker det är jobbigt när man köper in fullt 200BB= 1000kr och man ska tex betta 60kr... man får ju ha extrem känsla för att kunna sätta spaken rätt.skriver ni in siffran eller? sen kommer detta "du har valt att ta en pause" Sen anser jag att jag även får lättare syn på mina betar när jag är inte fullstackad. Men det beror väl på spelstil. Jag bluffar väldigt sällan, så jag vill bli synad av spelare som underskattar mig Fick AA 8 ggr igår fick syn på 4x BB höjning(20kr) 1 gång och vann typ 25kr Man kanske ska börja leta nya jaktmarker Tycker du inte det är stressigt att stega upp till tex 70 med tanke på att betänketiden är väldigt kort.. speciellt om man måste ta beslut eller beta på flera bord samtidigt... tilt risk eller man hinner inte stega klart så man får lägga en mindre bet 1) På SvS ska du definitivt få bättre betalt med AA - framförallt på 2,5/5, här måste du göra något åt din spelstil! 2) Se till att du inte får med några turbo-bord när du multitablar! Lätt hänt att två av fem bord blir turbovarianten och då blir det precis som du säger jäkligt stressigt. Å andra sidan är SvS 1/2 - 2,5/5 rätt så lönsamt så det borde räcka med tre bord öppna... Citera
Recommended Posts