Gå till innehåll

Lite frågor om Pokeroffice


mitmy

Recommended Posts

Har precis skaffat pokeroffice och är ny på det här så undrar några saker.

 

Kan man söka spelare på något sätt? Lite jobbigt om det blir ett par hundra/tusen spelare o leta bland även om man har bokstavsordning.

 

Om man kör på svs och Importar HH från en mapp kan det göras automatiskt?

 

Om jag kollar min BB/100hands på overview och sen på Performance så har jag inte samma?

 

Om man tar backup database vad gör man då?

 

Man kan inte få så att man ser statistiken direkt i klienten på boss va?

 

Kanske dumma frågor och kanske redan finns någonstans men har försökt lite o inte hittat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I denna länken står det allt du behöver veta om HH Converter som du måste använda för att kunna använda både PT och PO.

 

Själv använder jag båda. PO för det är det enda programet jag orkat sätta mej in i lite grann och PT för att jag med det programet i kombination med ett annat program som heter GT+,samt i kombination med HH Converter kan ge mej Live stats direkt på borden på BOSS-klienter som SvS:-P.

 

Lite meck, men Lycka till!

 

När du tar en Backup database gör du precis vad det låter som. Du behöver inte vara räd för att förlora några data....allt finns kvar som vanligt.

 

Du söker på spelare i PO genom att välja RINGGAME/SELECT PLAYER i övre menyraden till vänster. Där väljer du helt sonica den spelares stats som du vill se.

 

Man kan inte LIVE-importera händer till PO via HHCon., dock går detta med PT.

 

http://pokerforum.nu/forum/forumets-baesta-inlaegg/23924-prg-allt-om-hh-converter.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I denna länken står det allt du behöver veta om HH Converter som du måste använda för att kunna använda både PT och PO.

 

Själv använder jag båda. PO för det är det enda programet jag orkat sätta mej in i lite grann och PT för att jag med det programet i kombination med ett annat program som heter GT+,samt i kombination med HH Converter kan ge mej Live stats direkt på borden på BOSS-klienter som SvS:-P.

 

Lite meck, men Lycka till!

 

När du tar en Backup database gör du precis vad det låter som. Du behöver inte vara räd för att förlora några data....allt finns kvar som vanligt.

 

Du söker på spelare i PO genom att välja RINGGAME/SELECT PLAYER i övre menyraden till vänster. Där väljer du helt sonica den spelares stats som du vill se.

 

Man kan inte LIVE-importera händer till PO via HHCon., dock går detta med PT.

 

http://pokerforum.nu/forum/forumets-baesta-inlaegg/23924-prg-allt-om-hh-converter.html

Tack för hjälpen men när jag söker måste jag endå leta ...tänkte mer om man kunde skriva namnet så kom det upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen men när jag söker måste jag endå leta ...tänkte mer om man kunde skriva namnet så kom det upp.

 

Nä, det går tyvärr inte på PO (lite cp:-(). Det gäller att alfabetet sitter stadigt:lol: då det åtminstonde står i bokstavsordning.

 

Btw, tror det följer med en hjälpfil när du laddar ner HHC där allt står förklarat hur du liveimporterar händer till PT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör ju PO. Hittat bara hjälp om hur man gjorde för att få liverapportering med PT.

 

Har nu pokeroffice HH converter och gametime+ men får inte igång autoconverter riktigt står så här

 

System.Xml.XmlException: Root element is missing.

at System.Xml.XmlTextReaderImpl.Throw(Exception e)

at System.Xml.XmlTextReaderImpl.ThrowWithoutLineInfo(String res)

at System.Xml.XmlTextReaderImpl.ParseDocumentContent()

at System.Xml.XmlTextReaderImpl.Read()

at System.Xml.XmlLoader.Load(XmlDocument doc, XmlReader reader, Boolean preserveWhitespace)

at System.Xml.XmlDocument.Load(XmlReader reader)

at System.Xml.XmlDocument.LoadXml(String xml)

 

Sen fattar jag inte gametime+ och hur man ska kombinera allt för att få live till boss.

 

Måste ju finnas en snäll mega haxxor där ute som kan det här.

 

Jätte tacksam för all hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Jag har kraftiga problem med att spela mer än ett bord, po låser ett bord och det poppar upp hela tiden fast det inte är min tur!går det att fixa på något smidigt sätt?

 

Kolla denna länken:

 

http://pokerforum.nu/forum/studier/9908-prg-allt-om-pokeroffice-2-a.html

 

Där finns kanske svaret eller någon som kam hjälpa dej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...