Kenan83 Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Tjena! Kan man spara HH på Ipoker utan att man sitter vid bordet? Googlade lite och hittade: http://www.gold-mine-poker.com/ men verkar inte vara många som använder det. Funkar det med PO? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Sök på 2+2, i softwaredelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mangetheman Postad 9 December , 2007 Rapport Share Postad 9 December , 2007 Är det någon som vet om det är förbjudet att datamina på ipoker? Är det någon som prövat goldmine handgrabbern (http://www.gold-mine-poker.com/)? Kör ni den isf från samma konto ni spelar från eller har ni öppnat ett nytt konto bara för datamining? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 9 December , 2007 Rapport Share Postad 9 December , 2007 wtf is datamina`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2007 wtf is datamina`? Spara händer som spelas på ett bord utan att sitta vid bordet, och sen lägga in all info i PT och kunna se info om motståndet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 9 December , 2007 Rapport Share Postad 9 December , 2007 Med PO kan du datamina med hjälp av livetrackern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2007 Med PO kan du datamina med hjälp av livetrackern. På Ipoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 På Ipoker? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2007 ja Ok, thx, hörde att det inte funkade på Ipoker nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sombrero Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Jag kör med goldmine Funkar inte på alla Ipoker skin men vissa Funkar bra förutom att programmet gör att datorn "fuckar ur" Musen dras till handhistoryn vid borden typ hela tiden... så man pallar inte göra nåt annat med datorn just då. Har en dator bara för poker så då spelar det ju itne så stor roll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Ok, thx, hörde att det inte funkade på Ipoker nämligen. Jag dataminade friskt på iPoker med PO för några månader sedan. Då funkade det finfint i vart fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peligroso Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Det går inte att datamina ipoker då den inte sparar handhistoriken från observerade händer. Personligen använder jag EyePoker (http://www.spadeit.com) som fungerar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Det går inte att datamina ipoker då den inte sparar handhistoriken från observerade händer. Personligen använder jag EyePoker (www.spadeit.com) som fungerar utmärkt. ???ehhh.... Jag har livetrackat mängder av bord som jag inte suttit vid med PO. Den enda datan som inte kom med är muckade händer vid showdown. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 ???ehhh.... Jag har livetrackat mängder av bord som jag inte suttit vid med PO. Den enda datan som inte kom med är muckade händer vid showdown. Har PO lyckats få med stackstorlekarna i HH? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Har PO lyckats få med stackstorlekarna i HH? Kan inte dra mej till minnes det, satt aldrig å studerade specifika händer där jag inte satt vid bordet. Men jag fick ju i vart fall in alla stats som tex, SawFlop%/BB100h/WonSawFlop%/ShowdownWon%/PreFlopRaise% mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FatNinja Postad 15 November , 2008 Rapport Share Postad 15 November , 2008 Vad är PO? och Goldmine, funkar den på Expekts skin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steff0 Postad 15 November , 2008 Rapport Share Postad 15 November , 2008 Detta låter som en jätte bra ide! jag är helt ny med PT.. men vafan detta ger en ett stort övertagpå FI, Vad är haken? får man inte eller blir man bannad or whats the deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts