ejden Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 En pokerklient som har/är: * 8 bord", med bra trafik dygnet runt * Rakeback/bonussystem för en nl50-nl100 grinder * Få grinders, mkt fisk * Skattefri Jag har hållt till på titan poker ett tag nu. Men eftersom det visade sig att man behöver skatta för vinsterna där, så fortsätter jakten på nötklienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 jag vill också ha. finns det ingen ipoker-site inom eu? eller ongame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Här är en lista över de skattefria pokerwebbplatserna - några är Ongame: http://pokerforum.nu/forum/ekonomi-skatt-och-juridik/13495-lista-oever-skattefria-sajter-laes-inlaegg-1-a.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 * Skattefri Men eftersom den visade sig vara skattefri, så fortsätter jakten på nötklienten. Jag älskar också att betala skatt, man känner verkligen att man hjälper till i samhället och tar sitt ansvar då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 ? söker du en icke skatte fri eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 jag vill också ha. finns det ingen ipoker-site inom eu? eller ongame? finns väl många ongame och ipoker inom EU? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ejden Postad 20 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ejden Postad 20 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2007 ? söker du en icke skatte fri eller? Läs vad jag skriver. Jag söker "En skattefri" pokerklient. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Läs vad jag skriver. Jag söker "En skattefri" pokerklient. Men lol, det var du som skrev fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ejden Postad 20 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2007 Men lol, det var du som skrev fel... lol, fattade aldrig vart jag hade skrivit fel. men nuså =) Bra att ni har koll på mig Någon som vet någon klient med dessa egenskaperna? Har speciellt fastnat för 8-bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Full tilt skulle kanske vara något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DronkaN Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Full tilt skulle kanske vara något.. skatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Ongame Bestpoker.com och betsson.com iPoker Cardlovers.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Full tilt skulle kanske vara något.. Förrutom att den missar de två viktigaste punkterna är den ju bra:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 OngameBestpoker.com och betsson.com iPoker Cardlovers.com BOJKOTTA BETSSON. låste mitt konto och anklagade mig som oskyldig för chipdump. efter 1000 mail och lika många telefonnummer har jag fortfarande varken fått se några som helst bevis eller några pengar, iofs bara några 100 dolls som brann inne men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ejden Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2007 OngameBestpoker.com och betsson.com iPoker Cardlovers.com Dessa är väl inte skattefria? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Dessa är väl inte skattefria? Jo, inom EU iaf så då är dom väl det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 En pokerklient som har/är:* 8 bord", med bra trafik dygnet runt * Rakeback/bonussystem för en nl50-nl100 grinder * Få grinders, mkt fisk * Skattefri Jag har hållt till på titan poker ett tag nu. Men eftersom det visade sig att man behöver skatta för vinsterna där, så fortsätter jakten på nötklienten. Är det verkligen någon som har behövt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ejden Postad 23 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2007 Är det verkligen någon som har behövt det? Skatta menar du? Jag vet faktiskt inte hur detta fungerar.. Men om man bara skiter i det, kan det inte slå tillbaka som en bomb på en senare då? Förklara för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 Jo det kan det göra senare, ingen som vet i dagsläget dock. I usa är ju skatterregler mer utvecklade än i sverige för cashgamespelare och där kommer de inte undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe112 Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 tycker att klienten och trafiken är viktigare än skattefrågan när man talar om cashgame. Menar skattefrågan blir mer primär i större summor som kan vinnas i turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aardvark Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Stoffe112... kolla en sväng på skattediskussionstrådarna innan du säger en sak som "skattefrågan blir mer primär i större summor som kan vinnas i turneringar". Det är i cash-game som du kan bli skyldig monstruösa summor skatt utan att ha gått plus en enda krona EDIT: Förlåt, vill inte dra iväg för mycket off topic. Men Ejden, du har också mycket att vinna på att läsa igenom skattetrådarna och bilda dig en egen uppfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Stoffe112... kolla en sväng på skattediskussionstrådarna innan du säger en sak som "skattefrågan blir mer primär i större summor som kan vinnas i turneringar". Det är i cash-game som du kan bli skyldig monstruösa summor skatt utan att ha gått plus en enda krona Detta gäller ju även för SnG-grinders. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aardvark Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Gahlster: I allra högsta grad. Poängen är att man nog bör akta sig lite för att basera sina skattebeslut på det som sagts hittills i tråden, och skattebiten var ju onekligen en del av OPs fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts