Bananmannen Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Hej! Jag är ute efter at köpa en bra bok som enbart handlar om omaha. Jag vill bli bättre på spelet men har inte sett något om böcker till omaha! Har ni några bra tips kring detta? MVH Citera
jm_j Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Rolf Slotbooms bok. Det finns en recension av den på Poker.se & i någon avsnitt av Poker.se-tv. Citera
sexyterran Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Postad 2 Oktober , 2007 Men jag har för mej att slotbooms bok skulle vara lite väl "originell" eller vad man säger? att han gör lite väl många konstiga spel? jag söker oxå en bra bok, en om PLO high och en om hi/lo, några fler tips? Citera
jm_j Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Postad 2 Oktober , 2007 Men jag har för mej att slotbooms bok skulle vara lite väl "originell" eller vad man säger? att han gör lite väl många konstiga spel? jag söker oxå en bra bok, en om PLO high och en om hi/lo, några fler tips? Hans standardspelstil och det han är känd om är rätt "originell". Passar alltså för mig som tjejnäve i ögat. I boken skriven han också om storstack & shorthandetspelet; inte bara om "pusha med EV+". Sam Farha, som också är "lite originell" spelare har en Omahabok under arbete. Kommer själv att köpa den så snart den kommer ut. För Hi/Lo-spelen (FL dock) är Ray Zees bok "High-Low-Split Poker For Advanced Players" den enda bra som jag vet om & har läst. Citera
Recommended Posts