Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 242
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

----------------------------------------

Inledande spel 2231629958.

edo74 sitter vid 0 med $46,90.

Polo896 sitter vid 1 med $52,80.

legnis1 sitter vid 2 med $17,66.

Ace_lover sitter vid 3 med $95,82.

tinsmar sitter vid 4 med $54,75.

ruudvdmeijs sitter vid 5 med $48,57.

Dealern sitter vid 5.

edo74 lägger en blind på $,25.

Polo896 lägger en blind på $,50.

(Ace_lover ges 10k 10r.)

Före floppen:

legnis1 foldar.

Ace_lover höjer med $1,25.

tinsmar foldar.

ruudvdmeijs foldar.

edo74 synar med $1,50.

Polo896 foldar.

Floppen kommer upp

9r 9s 4r.

edo74 checkar

Ace_lover satsar $3.

edo74 synar med $3.

Turnkortet kommer upp 10h.

edo74 checkar

Ace_lover satsar $7,50.

edo74 höjer med $7,50.

Ace_lover synar med $7,50.

Riverkortet kommer upp 3r.

edo74 satsar $7,75.

Ace_lover höjer med $23,25.

edo74 går all-in med $19,40.

$3,85 skjuts över till Ace_lover.

Kortvisning:

Ace_lover visar: 10k 10r

10h 10k 10r 9r 9s

Kåk, tior över nior

edo74 visar: 9k 9h

9r 9s 9k 9h 10h

Fyrtal i nior

edo74 vinner potten på ($91,30).

Postad

Kan redan nu redogöra för att mina månadsmål inte kommer att clearas alls. Har haft en badstreak utan dess like och i slutet av månaden även internetuppkopplings prob. Även spelat som en kratta vid vissa sessioner följt av alldeles för mkt skottning som alltid ger samma effekt i form av monsterback eller tom gulning. :-(

Kommer från första november börja spela nl100 (igen) men med mkt djupare rulle än tidigare försök. kommer landa på ca 25bi när jag denna gång kliver upp, och det borde funka. Tänker inte redogöra för några direkta mål nu utan det kanske istället kommer att bli ett halvmånads mål framöver.:-)

Db:n har inte varit allt för uppdaterad men kommer härdanefter att posta flitigare. Hoppas man får en liten semirush nu i början så man kan få lite självförtroende och slipper gå ner igen. Aja kommer nog bli bra..får vi hoppas.:-D

Postad
När får man tillbaka sin femhundring behöver dne nu då jag har tiltat bort 65% av rullen typ.

Mm jag läste precis om detta!:-( Asså fattar inte riktigt vad du håller på med??? Ena dagen flippar du bort 4k$ och andra dagen nl2k skott med nl400 rulle? Det är sjukt! Var det nl2k 6 max som du lyckades backa 10k på eller vad det blandat tiltskott bara ? Det kommer när jag spelat in bonusen men det lär dröjja ett tag till pga pokeruppehåll i 4 dar nu.

Sen förstår jag inte att du kan för en timme sen sitta och spela bort 10k$ och sen gå in och tjata om ynka 500..?? Som att dom är mer värda än 65% av din rulle. Hoppas verkligen du ttar tag i detta nu och hittar ditt vinnande spel igen som du har. Ska försöka speedspela in bonusen nu så du får dom men känns ju inte kul att ge dom till dig nu när man typ vet att du kommer skotta bort dom.:-(

Postad
Mm jag läste precis om detta!:-( Asså fattar inte riktigt vad du håller på med??? Ena dagen flippar du bort 4k$ och andra dagen nl2k skott med nl400 rulle? Det är sjukt! Var det nl2k 6 max som du lyckades backa 10k på eller vad det blandat tiltskott bara ? Det kommer när jag spelat in bonusen men det lär dröjja ett tag till pga pokeruppehåll i 4 dar nu.

Sen förstår jag inte att du kan för en timme sen sitta och spela bort 10k$ och sen gå in och tjata om ynka 500..?? Som att dom är mer värda än 65% av din rulle. Hoppas verkligen du ttar tag i detta nu och hittar ditt vinnande spel igen som du har. Ska försöka speedspela in bonusen nu så du får dom men känns ju inte kul att ge dom till dig nu när man typ vet att du kommer skotta bort dom.:-(

Är du dum huvudet eller?

Det är ju mina pengar.

Postad
Sorry ace lite tiltad bara.

Men på dig låter det nästan som att du kan bestämma om du ska ge mig någonting eller inte.

Ingen som helst fara. :-) Det enda jag ville säga med det jag skrev var att jag vill att det ska gå bra för dig och ingenting annat.

Du kommer få resten av stejken så fort jag har spelat in bonusen. :-)

Postad

Idag har det varit monster griiiiind! :-D Lirat ett antal k händer. Börja med att slänga upp några nl50 som warm up till första nl100 skottet. :-) Börja en dag för tidigt jag vet men det gick ju bra iaf! Spelar endast 10max nu i början känns lite tryggare på nått sätt.

Dagen slutade med +400$ och jag kände att det var ett stabilt spel. Haft lite klagomål på att den varit alltför passivt postande i db och kommer ta tag i det nu! ( om det går bra:-) ) Rullen är någrqa bi kort fortfaqrande för 100 men kommer gå ner igen om jag runnar dåligt.

En grymt rolig hand från sessionen kommer här. Vilken tur att fi gör miniomslaget på river!! Känns som jag spelar handen extremt dåligt med degen åker ju in som tur är.

----------------------------------------

Inledande spel 2290031845.

babe_rose sitter vid 0 med $107,90.

nicoJ sitter vid 1 med $43,35.

Alexonmoon sitter vid 2 med $135,50.

Sharktilt sitter vid 3 med $103,20.

hillclimber sitter vid 4 med $51,90.

spacimen sitter vid 5 med $183,77.

ingmar_loko sitter vid 6 med $115,55.

dutchn00b sitter vid 7 med $112,50.

Seigneurrrrr sitter vid 8 med $72,15.

Ace_lover sitter vid 9 med $149,05.

Dealern sitter vid 7.

Seigneurrrrr lägger en blind på $,50.

Ace_lover lägger en blind på $1.

(Ace_lover ges Kk Qk.)

Före floppen:

babe_rose foldar.

nicoJ foldar.

Alexonmoon foldar.

Sharktilt foldar.

hillclimber foldar.

spacimen synar med $1.

ingmar_loko synar med $1.

dutchn00b foldar.

Seigneurrrrr synar med $,50.

Ace_lover checkar

Floppen kommer upp

Jr 9k 4k.

Seigneurrrrr checkar

Ace_lover checkar

spacimen satsar $4.

ingmar_loko synar med $4.

Seigneurrrrr foldar.

Ace_lover synar med $4.

Turnkortet kommer upp Ak.

Ace_lover checkar

spacimen checkar

ingmar_loko checkar

Riverkortet kommer upp Qs.

Ace_lover satsar $16.

spacimen höjer med $16.

ingmar_loko foldar.

Ace_lover går all-in med $128,05.

spacimen går all-in med $146,77.

$34,72 skjuts över till spacimen.

Kortvisning:

Ace_lover visar: Kk Qk

Ak Kk Qk 9k 4k

Flush, Ess högt

spacimen visar: 6k Jk

Ak Jk 9k 6k 4k

Flush, Ess högt

Ace_lover vinner potten på ($301,10).

Postad
hur gick oktober månad då?[/QUO

Hmm det gick lite sämre än förväntan.:-( Lyckades inte gå ner när jag borde gjort det så allt blev bara skit..tyvärr. Hur går liret för dig denna månad? Ser dig ofta på Hu nl400 är det där du lirar nu lr? :-)