Gå till innehåll

Poker i Thailand


Rocken1900

Recommended Posts

lol, jag är glad om ja lyckas hålla mig till 25k månad denna gången. Kommer bli fett svårt dock, låg på ca 35-40k per månad förra gången i thai. Och då slaska jag inte överdrivet mkt.

 

20k går väl att leva på, men fattar inte hur man lyckas med mindre. Klart bor man i hydda och käkar ris varje dag så är det väl möjligt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hoho, du aka mrsoppkökno2 som vägrar lägga pengar på boende och mat borde väl kunna komma ner på 5000kr/månad utan större problem?!

 

bo i typ chiang mai(2000-5000baht/månad), ät nudelsoppa på gatan(20baht), ha månadshyra på mc(2000baht/månad), köp din bärs i 7eleven(20baht), istället för whiskey drick lao khao, klipp dig hos straighta frisörer(100baht), ta massage i tempel(50baht/h), använd generiska antivirala läkemedel istället för dina vanliga piller etc så ska du nog klara det med god marginal.

 

Grejen med chiang mai är att linan antagligen suger så hårt att det är väldigt mycket ev-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Per månad i snitt dom sista 8 månaderna:

 

-$2,116

 

Det inkluderar allt för mig. :D Lite resor, malaysia, hong kong, bangkok x2, mat, hyra hus, öl, resturanger, räkningar, plus lite räkningar hemma i Sverige, internet, thai skola, läkare, hjälpa tjocka släkten här nere osv.. Vill komma ner runt -$1,500. Men fan vad svårt det är att spara pengar!! :evil: Fast föra månaden var en bra månad.. Spenderade bara -$1,472!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Per månad i snitt dom sista 8 månaderna:

 

-$2,116

 

Det inkluderar allt för mig. :D Lite resor, malaysia, hong kong, bangkok x2, mat, hyra hus, öl, resturanger, räkningar, plus lite räkningar hemma i Sverige, internet, thai skola, läkare, hjälpa tjocka släkten här nere osv.. Vill komma ner runt -$1,500. Men fan vad svårt det är att spara pengar!! :evil: Fast föra månaden var en bra månad.. Spenderade bara -$1,472!

 

hur lyckas man ha sån koll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket enkelt. Skriver upp hur mycket jag tar ut från BR varje månad. Sedan är det bara och dela det med antalet månader för att få ett snitt. :mrgreen:

 

Fast är lite besviken. Dom första tre åren jag lirade heltid skrev jag bara upp antal timmar och vinst. Det året har jag börjat med att skriva upp hur mycket jag tar ut från BR samt hur stor BR jag har när jag summerar månadens resultat. Ångrar att jag inte gjorde det när jag started min karriär.. Det hjälper faktiskt till att inte slösa så mycket, samt så är det kul och se hur BR ökar varje månad. Det sporrar en att spela bättre och spara mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte hur ni lyckas dra en 30k på en månad och så, jag var i thailand december till mars förra året med 3 kompisar och jag låg på en stadiga 12k något sånt i månaden de andra också för den delen. drack friskt .3-4mål mat om dagen..säkert 3taxiresor varje dag

åkte ner med ett ombyte kom hem med fulla resväskor.

 

frågan är ju vartfan ni festar ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

några favvoklubbar än? QBAR är helt ok..på Tunnel finns det sikk mycket horor..lol

 

Beror väl på hur man känner. Dom som besöks oftast är q-bar, bed supper, cm2. Sen blir det lite RCA imellanåt. Spasso är rätt nice med, inte så stort, men brukar ha liveband på helger.

 

Horor på the tunnel finns det säkerligen gott om, är dock alltid så wasted när jag kommer dit så kan inte uttala mig om det..:roll:

& andra sidan, säg en klubb det inte finns på..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror väl på hur man känner. Dom som besöks oftast är q-bar, bed supper, cm2. Sen blir det lite RCA imellanåt. Spasso är rätt nice med, inte så stort, men brukar ha liveband på helger.

 

Horor på the tunnel finns det säkerligen gott om, är dock alltid så wasted när jag kommer dit så kan inte uttala mig om det..:roll:

& andra sidan, säg en klubb det inte finns på..

 

sant sant.. Är dom inte horor så e dom ladyboys..sikk.. Går inte hitta en normal tjej här..hehe Men kul e det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...