Gå till innehåll

Kommentera bloggarna


gdaily

Recommended Posts

Det var inte mycket kommentarer här. Jag hade iaf sjukt kul på mitt första live-event trots att jag nog backade mest av alla på 10/10. Har nog en del att lära mig till nästa gång. Tack allihop!

 

PS. Det är jag som är skäggot i pokerroomkläder.

 

Var det du som satt till höger om mig där i slutet på kvällskvisten?

 

Mvh, KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, då var man tillbaka i verkligheten igen. Det var en sjukt rolig cruise, där jag träffade både gdaily, kfluffie, appel, juggler mfl, mfl.

 

Satt dessutom bredvid Birgitta Ländin en stund och spelade, hon var verkligen trevlig.

 

Efter en bra start där jag går från 5000 i startmarker till 15000 på fem händer(!) lyckades jag ta mig långt i turneringen. Jag slutar på fjärde plats (det är jag som är Peter Rosin) och vinner 37.000, min största turneringsvinst hittils. :-D :-D :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte mycket kommentarer här. Jag hade iaf sjukt kul på mitt första live-event trots att jag nog backade mest av alla på 10/10. Har nog en del att lära mig till nästa gång. Tack allihop!

 

PS. Det är jag som är skäggot i pokerroomkläder.

 

Det beror nog på att alla som brukar kommentera befann sig ombord på båten :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick inte lämna lokalen, men drygt halva min stack med 7-2 på hand i turren, alkohol hade nog viss inverkan på det spelet. I övrigt spelade nog sömnbrist och alkohol viss roll i sista cash game-handen som spelades också, när tidig pos betade knapp pott (all-in?) på turn i en 3K-pott med tre fi´s efter. När två kastat sina händer flashade han sin totala bluff och sista gubben fick ett relativt lätt beslut med sitt tvåpar...

 

Kommer förövrigt tåta ihop en rapport ikväll om kryssningen med lite bilder osv i min dagbok "KlonkBerras halvårsprojekt...". Blir nog lite mer "backstage-feeling" än Pokerrooms prydliga men välskrivna blogg:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte det var väldigt skojj att så många kom fram och hälsade och pratade pf.nu, jag är helt säker på att jag kommer att ha glömt bort nick/ansikte relationen på många av er (mkt pga en del av er tyckte att jag behövde en öl i handen) men det kommer fler kryssar :) Vill även tacka modgänget för att ni givit mig självförtroende genom att låta mig bli bäste mod i två raka turrar... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill även tacka modgänget för att ni givit mig självförtroende genom att låta mig bli bäste mod i två raka turrar... :)

 

vi ville egentligen inte säga nåt om det, men du verkar ju ta det bra... :roll: för övrigt måste man ju hata när folk börjar meningar med små bokstäver. håller du inte med? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevlig kryssning, trots ett fyllo som satt till höger om mig och envisades med att stänka champagne på mig. Hade varit helt OK att bli nersprutad med skumpa om jag klonkat hem hela turneringen... :-)

 

Nåväl, jag åkte ut rätt tidigt, men tog igen det ganska bra vid Sit- and Go-borden.

 

Kan dessutom lägga till att jag glömde mina nyinköpta ölflak utanför terminalen (vid taxiparkeringen) när bilen skulle packas. Så om någon plockade upp lite gratis Karhu-öl, drick och njut med glädje och bjud mig gärna på en öl vid nästa kryssning. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, då var man tillbaka i verkligheten igen. Det var en sjukt rolig cruise, där jag träffade både gdaily, kfluffie, appel, juggler mfl, mfl.

 

Japp, bara det är värt inköpet för att få se! =)

 

Exakt.. sjukt stabil på fullring live :oops:

 

Hehe, du och jag nötspelade ju! Vi hade kul iaf.!

Dock såg du lite nykter ut i mina ögon, det var nog det som var felet imo!

 

Mvh, KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det värsta jag var med om var en kille som somnade mitt i en 1000krs sng. Han blev ombedd att ta en paus och ta lite frisk luft och efter lite smågnabb gjorde han det. När han kom tillbaka var han rejält shortstack, men klonkade rejält två händer bara för att åka ut ytterligare två händer senare. Jag fick en del av hans nyvunna stack, man tackar.Fick senare höra att han sovit över den stora turneringen, vaknat och varit överlycklig över att få spela en sng i varje fall. Mycket lyckad kryssning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...