Gå till innehåll

Kan någon ipokerrepresntatn svara på varför bordsbegränsning förekommer


Pedroboy

Recommended Posts

Jag kan för mitt liv inte förstå varför det är begränsning i antal bord per nivå.

Jag kan förstå om servern inte pallar mer tillfälligt men det har varit så här hela tiden. Säg därför inte att det beror på servern, för då har jag bara följdfrågan, varför uppgraderas aldrig servern.

 

Det första jag skulle göra för rakepengarna är att köpa en bättre server om jag ägde en pokersite och fler spelare försökte sätta sig vid borden än servern palla.

 

Exemel är att det finns

bara 16 bord på 6 max 3/6

bara 5 turbo bord på 3/6 6 manna

bara 5 turbo 2/4 6manna

Det spelar ingen roll om det är fullt på alla borden och kö till tusen det kommer inte upp fler bord ändå.

 

osv det är begränsningar på alla nivåer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan för mitt liv inte förstå varför det är begränsning i antal bord per nivå.

Jag kan förstå om servern inte pallar mer tillfälligt men det har varit så här hela tiden. Säg därför inte att det beror på servern, för då har jag bara följdfrågan, varför uppgraderas aldrig servern.

 

Det första jag skulle göra för rakepengarna är att köpa en bättre server om jag ägde en pokersite och fler spelare försökte sätta sig vid borden än servern palla.

 

Exemel är att det finns

bara 16 bord på 6 max 3/6

bara 5 turbo bord på 3/6 6 manna

bara 5 turbo 2/4 6manna

Det spelar ingen roll om det är fullt på alla borden och kö till tusen det kommer inte upp fler bord ändå.

 

osv det är begränsningar på alla nivåer

 

Har du inte högsta VIP lvl? isf kan du ju adda player manager snubben å fråga honom? på masn han är ofta inne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Tycker att det är bra att de har begränsning på antal bord. Finns inget mer irriterande än att sitta mot 5 nötgrnders som spelar 20 bord me 10/9/4 stats.

Som att sitta mot ett gäng botar ju, hur kul e de?

 

Jag pratar inte om bordsbegränsningen som finns per spelare, utan det faktum att det inte existerar så många bord på ipoker och att det inte kommer upp nya efter alla är fulla... utan kön blir enormt lång på alla borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...