boman Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Hej! Dags för en ny tomtedagbok. 19 årig arbetslös man utan några som helst ambitioner. Har väl spelat poker till och från i tre år men aldrig haft något intresse över det här med teorin bakom bra poker, så man kommer antagligen inte märka att jag spelat tre år. Har inte kommit över cashoutriggen än samt att jag inte haft ork och tid att satsa på pokern, men förhoppningsvis ska det bli ändring på detta nu. Säkert ett måste då man har begränsade tillgångar och behöver pengar här i livet iom utflytt snart osv. Jag slår nivåer som NL50/NL100 men tomtar mig alldeles förjävla mycket i alldeles för många poter för att kunna stiga med hjälp av grind, så då har jag tagit till min (kära) vän Mr. Skott många gånger och det är i princip det jag ligger upp på idag. Jag gillar spelet mer på NL1000 än det på NL50, ibland blir jag så sjukt arg på spelarna på NL50 så jag drar upp på NL1000 bara för det, men detta ska jag, eller vill åtminstone fixa till nu. Förutom pokern ska jag ta tag i mitt liv, har degraderat mig själv till en bitter otränad datornarkoman under de senare åren. Allt detta skyller jag på råtthålan jag bor i. Jag ska alltså börja träna styrke samt springa en del, hoppas jag. Mål? Vet inte om det är så jävla lönt att lägga upp mål direkt i första inlägget, men antar att det är intressant, om något. Plussa. INTE skotta. Skottar jag doneras 1/6 ($500 max) av rullen oavkortat till fhaugen på forumet, varför? För att det ska göra ont att bryta mot VIKTIGA regler. Snitta 3000 händer om dagen. Läsa två eller tre böcker innan september är slut. Tips? Spelar uteslutande SH NLH Verkligen lära mig allt som krävs för att kunna leva på poker. Sluta donera. Som sagt är jag nöjd bara jag slutar upp varje månad, bananproffslivet backar upp en om spelet inte fungerar fullt ut. Jag spelar 30/19/3.5 och 5-handad NL50 med en startrulle på $1,500. Jag spelar på ongame. Bankrulle-kraven är; NL50 $1,500-$5,000 NL100 $5,000-$15,000 NL200 $15,000-$40,000 Ser väl rätt sjukt ut, men med bananer så ska jag klara det. Tankarna kring dom "jobbiga" BR-kraven är väl att jag ser det som en fördel för framtiden, jag kommer få jobba hårt, jag kommer få spela många händer före jag kommer upp på nivåer som betyder mer. På NL50 räknar jag med att ha $5,000 inom en månad från start, med bananer och allt. NL100 räknar jag med att vinna på, och 100 inköp, $10,000, räknar jag med att klara av på två månader med bananer. Det här med 3,000 händer är bara något jag kommer försöka hålla, det är inte en regel för mig då jag kommer träna styrke samt skaffa mig en kondition som jag förhoppningsvis kan stå ut med. Till NL200 har jag då, om jag tar mig dit, $15,000. med dom pengarna har jag råd att göra misstag, jag har råd att rätta till mina misstag och förhoppningsvis vinna pengar som börjar betyda någonting. Jag har inte bråttom, jag är 19, jag har och kommer inte ha några större utgifter under det kommande året. Kaffe. Önska mig lycka till. Hörs imorgon. Citera
sorkenkk Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Ja Haugen behöver nog mer pengar. Doh. GL tomte. Kommer krossa dig på Ongame. :] Citera
boman Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Ja Haugen behöver nog mer pengar. Doh. GL tomte. Kommer krossa dig på Ongame. :] tack och ja, mycket möjligt. du är ju guden! edit grejen är nog inte den att han behöver pengarna utan för att han alltid finns där. fidde Citera
RiggadLina Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 fhaugen e gul? Lol. Edit: Sorry, ville visa mig lite sådär lagom ironisk & duktig Lycka till, och håll dig till nivåerna! Citera
boman Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Ironisk & duktig okejdå, jag förstod inte det. ibland är det här med ironi svårt. tack och ja, ska göra mitt bästa. Citera
sorkenkk Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 tack och ja, mycket möjligt. du är ju guden! edit grejen är nog inte den att han behöver pengarna utan för att han alltid finns där. fidde Men det ska ju kännas lite att ge bort pengar med ffs. Vad räknas som skott då? Vad har du för br-krav liksom. Citera
boman Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 f1o vafan bättre än så kan du, du tjänar ju pengar på mig aha oj, det ramlade visst bort. update på första då. Citera
DrRoland Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Hyfsat ambitiöst att spela 3khänder om dan. Lycka till! BTW har du inget bättre guldkorn från DrRoland du kan ha som signatur? Den där börjar kännas lite sliten. Citera
boman Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Hyfsat ambitiöst att spela 3khänder om dan. Lycka till! BTW har du inget bättre guldkorn från DrRoland du kan ha som signatur? Den där börjar kännas lite sliten. haha sepåfan nej, denna är bäst och den var tillägnad mig. är man arbetslös så är man. Citera
megafreakz Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 good luck! hoppas du kan hålla dina BR-krav! Citera
boman Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 Jag vet inte riktigt när jag ska börja, blir nog lite försenat, måste åka iväg och hjälpa syster med diverse saker då hon just flyttat in i eget. Men till helgen är nog grinden i full gång. Vilken megaknullad lång dag det blev igen, kan inte dra mig från vetgirig.nu Och tack för alla lyck-önskningar. :] Citera
hampulito Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Tycker nästan det låter korkat att vänta till 15k med att gå upp på nl200. Men om du vill ha den extrema säkerhten så är det ju upp till dig, lycka till. Citera
sorkenkk Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Vad händer boman lirar du något eller? Citera
boman Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Postad 19 September , 2007 Ja jag väntar på att Betsson ska sluta scamma mig och fixa in min deg. Citera
sorkenkk Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Ja jag väntar på att Betsson ska sluta scamma mig och fixa in min deg. Ok . Har du inga händer att bjuda på så länge då?? Citera
boman Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Postad 19 September , 2007 Hej. Jag rullade igång liret idag trots och efter en massa bögtjafs med betsson, först så hade dom interna tekniska fel, sedan hade jag för många kort då jag använder e-kort och sedan satt jag o tiltade på cashier, gick inte att föra över mer än 1400$ per dag till pokern eller hur det nu var. Planen var att inte lira då jag var sjukt tiltad på deras bögsupport som verkar ha en stock i röven. Nog whinat. Jag började med att ge bort ca 3 inköp visade det sig nu, men det skyller jag allt på supportstrulet, var alldeles för jävla tiltad för spel. Stängde ner borden, hämtade lite läsk och och snurrade igång härlig musik, antitilten direkt. Slog upp 4 bord, spelade totalt 679 händer totalt, med tiltsessionen, slutade upp $143 allt som allt. BR på $1643 Citera
Mecklenburgare Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 så du har fått in cash nu? Citera
sorkenkk Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 så du har fått in cash nu? Vad får dig att tro det? Citera
boman Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Postad 19 September , 2007 lol dehman du visar verkligen att du kommer från skåne!! Citera
Recommended Posts