hampulito Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Jag är lite orolig tog ut 1500$ från mitt konto den 3e september, nu är det så att visakortet jag hade registrerat inte är aktuellt längre jag har skaffat ett nytt men tänkte inte på det när jag tog ut pengarna dock är dom knutna till samma bankkonto. Det som gör mig orolig är att pengarna varken dykt upp på banken eller kommit tillbaka in på mitt pokerkonto. Någon koll på det här everest? Citera
SouthEast Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Jag är lite orolig tog ut 1500$ från mitt konto den 3e september, nu är det så att visakortet jag hade registrerat inte är aktuellt längre jag har skaffat ett nytt men tänkte inte på det när jag tog ut pengarna dock är dom knutna till samma bankkonto.Det som gör mig orolig är att pengarna varken dykt upp på banken eller kommit tillbaka in på mitt pokerkonto. Någon koll på det här everest? Varför inte maila supporten och fråga??? Citera
hampulito Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Varför inte maila supporten och fråga??? Done. Citera
HataB2B Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Av empiriska erfarenheter (4bortslarvade/förstörda kort på 2 år) kan jag iaf lova att det inte är ett problem att ditt visakort är utbytt. Pengarna flyter in ändå... Citera
hampulito Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Av empiriska erfarenheter (4bortslarvade/förstörda kort på 2 år) kan jag iaf lova att det inte är ett problem att ditt visakort är utbytt. Pengarna flyter in ändå... 4? Pedant! Det är är fan någott fel på mig, det här är inte ett skämt eller en överdrift jag har slarvat bort minst 40-50 bankomatkort/visakort dom senaste 5 åren. Skönt att veta att detska fungera ändå. Citera
gdaily Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Det blir nästan ett kort i månaden, hur mår du? Citera
hampulito Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Det blir nästan ett kort i månaden, hur mår du? Frustrerad! Dom förlorades dock mer frekvent under gymnasietiden och då var det bara att gå in och hämta ett nytt på banken tog 1 minut. Citera
jeneqvist Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Frustrerad! Dom förlorades dock mer frekvent under gymnasietiden och då var det bara att gå in och hämta ett nytt på banken tog 1 minut. undra om det var därför det då slarvades bort flest:lol: Citera
freddola Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Jag är med rätt duktig på o pajja kort. Har ingen plånbok (gillar det inte), så har kortet liggandes löst i bakfickan. Slits ut välldigt snabbt då Fast 40-50 kort är jag inte i närheten iaf Citera
Pedroboy Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Har en kompis som slarvar bort sitt kort varje gång han går ut. Eller snarare misslyckas med att ta ut pengar då han aldrig kan komma ihåg koden och därför låter bankomaten sluka kortet tillslut. Citera
Donner Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Jag är lite orolig tog ut 1500$ från mitt konto den 3e september, nu är det så att visakortet jag hade registrerat inte är aktuellt längre jag har skaffat ett nytt men tänkte inte på det när jag tog ut pengarna dock är dom knutna till samma bankkonto.Det som gör mig orolig är att pengarna varken dykt upp på banken eller kommit tillbaka in på mitt pokerkonto. Någon koll på det här everest? Råkade ut för en sån grej för massa år sen, tog över ett år att spåra pengarna. Pokersajten hävdade att utbetalningen gått igenom och att banken tagit emot dem, banken att de inte fått dem. Pokersajten hade rätt, banken fel. Såna utbetalningar till spärrade eller avslutade kort hamnar på nått särskilt konto hos banken där de sedan manuellt spårar vem som ska ha degen. I mitt fall gjordes aldrig det och pengarna blev liggandes där tills de drog igång en utredning o hittade dem. Citera
Ölen Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 4? Pedant!Det är är fan någott fel på mig, det här är inte ett skämt eller en överdrift jag har slarvat bort minst 40-50 bankomatkort/visakort dom senaste 5 åren. Skönt att veta att detska fungera ändå. Skrapar för hårt när du ska fixa strängen? Citera
hampulito Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 Råkade ut för en sån grej för massa år sen, tog över ett år att spåra pengarna. Pokersajten hävdade att utbetalningen gått igenom och att banken tagit emot dem, banken att de inte fått dem. Pokersajten hade rätt, banken fel. Såna utbetalningar till spärrade eller avslutade kort hamnar på nått särskilt konto hos banken där de sedan manuellt spårar vem som ska ha degen. I mitt fall gjordes aldrig det och pengarna blev liggandes där tills de drog igång en utredning o hittade dem. Usch det där lät ju verkligen skrämande. Citera
Recommended Posts