Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej alla glada!

Tänkte sätta in 10000kr på stars, Men det enda jag tvivlar på är hur det funkar med rakeback eller deposit bonusar. Vad har dom? vad kan man få? vad är bäst för just mig? Ska spela 2/4 limit.

Tack för bra svar på förhand

Postad

Finns ingen rakeback på Stars (men de har en egen "rakeback" i form av en hygglig vip-shop.

Bästa signuperbjudandet på Stars finns faktiskt just nu via forumet, lyft blicken några cm till textbannern. Passa på just nu också när de har en reloadbonus under wcoop-tider.

(Med andra ord standard $50 + forumet $25 + reloaden på $125(?) ) så gör två insättningar, den första på $100 med koderna i textbannern, och sedan en på $600 eller vad det nu är.

Postad

Tur man har dig har Gd! Vet inte om du spelar på stars - men har själv alltid spelat på sajter med rakeback över 30%. Kan detta inte bli en väldigt konstigt för mig som är van att få rakeback?

Hur blev det för dig? Klarar du/ni er utan rakeback just på stars?

Gärna lite svar från några vana spelare på stars.

Edit: Hur är spelat annars på stars limit 2/4 och högre?

Postad
Tur man har dig har Gd! Vet inte om du spelar på stars - men har själv alltid spelat på sajter med rakeback över 30%. Kan detta inte bli en väldigt konstigt för mig som är van att få rakeback?

Hur blev det för dig? Klarar du/ni er utan rakeback just på stars?

Gärna lite svar från några vana spelare på stars.

Edit: Hur är spelat annars på stars limit 2/4 och högre?

De lösa spelet på stars kompenserar mer än väl avsaknaden av rakeback. Det tycker många i alla fall.

Nu spelar jag visserligen mest 0.5/1 limit men på den nivån är det generellet mycket sämre spelare på stars än på tex fulltilt. Det kan vara varians men för mig har jag ca 1bb/100 bättre stats på stars.

Det är nog så att rakeback drar till sig en massa seriösa grinders vilket skrämmer iväg fisken.

Dessutom finns det ett väldigt stort utbud av bord på stars även på limit.