GaZZoNa Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Hej. Har fått ett erbjudande om en $1000 bonus från expekt.Eftersom jag inte har spelat på expekt på 2 år så undrar jag om denna är bra.Är dessutom inte så haj på det här med bonusar...Det är en 60 dagars bonus och man får $5 utbetalt för varje 600 FPPs man spelar in. Jag spelar NL50, 4-tablar ca 2 timmar 5 dagar i veckan..har inte spelat på ipoker förr så jag vet inte heller hur många händer man snittar i timmen där. Vore tacksam om ngn insatt kunde hjälpa mig att räkna på detta. Tack på förhand. Citera
XoteR Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Ingen vidare bonus, fick mycket bättre på ipoker. Citera
Nerosen Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Hej.Har fått ett erbjudande om en $1000 bonus från expekt.Eftersom jag inte har spelat på expekt på 2 år så undrar jag om denna är bra.Är dessutom inte så haj på det här med bonusar...Det är en 60 dagars bonus och man får $5 utbetalt för varje 600 FPPs man spelar in. Jag spelar NL50, 4-tablar ca 2 timmar 5 dagar i veckan..har inte spelat på ipoker förr så jag vet inte heller hur många händer man snittar i timmen där. Vore tacksam om ngn insatt kunde hjälpa mig att räkna på detta. Tack på förhand. Den är kass. Citera
TheMooSe Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Hej.Har fått ett erbjudande om en $1000 bonus från expekt.Eftersom jag inte har spelat på expekt på 2 år så undrar jag om denna är bra.Är dessutom inte så haj på det här med bonusar...Det är en 60 dagars bonus och man får $5 utbetalt för varje 600 FPPs man spelar in. Jag spelar NL50, 4-tablar ca 2 timmar 5 dagar i veckan..har inte spelat på ipoker förr så jag vet inte heller hur många händer man snittar i timmen där. Vore tacksam om ngn insatt kunde hjälpa mig att räkna på detta. Tack på förhand. På noiqpoker som oxå ligger i ipoker nätverket får man 600$ sign upp bonus å du får 10$ per 1k fpps så det är ju delvis lättare och du slipper dessa 60 dagar gl hf Citera
AdslVerbe Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Ingen vidare bonus, fick mycket bättre på ipoker. Antar att du menar "finns" och inte "fick". Ge gärna några exempel. Citera
XoteR Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Japp menar finns. NoIQ som sagts tidigare både signup bonus och vipbonus, sen carlospoker. Citera
GaZZoNa Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Ok..tack för tipsen...testar nog noiqpoker. Man får alltså bonusen utbetalt $10 åt gången eller? Citera
GaZZoNa Postad 20 September , 2007 Författare Rapport Postad 20 September , 2007 Är det ngn som vet hur det ligger till med denna bonus..betalas den ut i omgångar eller när hela är avklarad? Citera
Recommended Posts