Peiman Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 på $200/400 eller högre omaha brukar de tjäna bra men de kan ju svänga lätt med ngn som lirar på PokerChamps? Citera
manshora Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 anledningen att jag ens tittade in i denna tråden var ju felstavningen av bäst, för o kolla hur många som trackat på det Citera
Nojjby Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 fan så drygt jobbiga hälften på detta forum är... Förstår precis vad du menar, det är fruktansvärt drygt att sitta och läsa alla dessa felstavade och språkvåldtagna inlägg. Förhoppningsvis kommer denna hälft någon gång lära sig skriva så att man kan läsa utan att få ont i ögonen. Citera
Juggler Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Jag tycker att det är jävligt mycket drygare att behöva läsa alla inlägg som gör sig lustiga över stavningen. Stör man sig på stavningen så strunta bara i tråden istället. Citera
JensNi Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Jag tycker att det är jävligt mycket drygare att behöva läsa alla inlägg som gör sig lustiga över stavningen. Stör man sig på stavningen så strunta bara i tråden istället. word. Ni förstår ju vad folk menar ändå, så vad är grejen och ödsla tid på att va besserwisser då? Citera
MaybePirog Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Det är en grej att påpeka en särskrivning här och där. Men trådskaparen har troligtvis dyslexi så det är riktigt svinigt att halva forumet ska komma och hacka på honom. Citera
andand Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Det är en grej att påpeka en särskrivning här och där. Men trådskaparen har troligtvis dyslexi så det är riktigt svinigt att halva forumet ska komma och hacka på honom. Och om han inte har dyslexi är ditt inlägg det svinigaste hittills. Citera
jello Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 word.Ni förstår ju vad folk menar ändå, så vad är grejen och ödsla tid på att va besserwisser då? Håller med! Jag tycker att det här forummet har spårat ur i dryghet faktiskt. Alla som känner sig träffade bör ta åt sig ordenkligt och skärpa sig genast, annars blir det allt färre som vill vistas här på grund av att de inte trivs här och det skulle vara rätt tråkigt för oss alla faktiskt. Jag tycker inte sarkasm hör hemma i texter på internetforum för det kan så lätt missuppfattas och någon kan ta åt sig. Tänk efter lite innan nästa gång ni trycker på "posta"! Det sitter personer i andra ännden också faktiskt. Citera
manshora Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Det är en grej att påpeka en särskrivning här och där. Men trådskaparen har troligtvis dyslexi så det är riktigt svinigt att halva forumet ska komma och hacka på honom. eller så är han invandrare, känns nästan mer troligt Citera
Eblinho Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Tror man tjänar beest på headsup 10manna Edit: varnad för upprepade nonsensinlägg Citera
Juggler Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Eblinhos andra muppinlägg i den här tråden var droppen. Låst. Starta en ny tråd om du vill diskutera ämnet Henke-Jo. Citera
Recommended Posts