Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
fan så drygt jobbiga hälften på detta forum är...

Förstår precis vad du menar, det är fruktansvärt drygt att sitta och läsa alla dessa felstavade och språkvåldtagna inlägg. Förhoppningsvis kommer denna hälft någon gång lära sig skriva så att man kan läsa utan att få ont i ögonen.

Postad
Jag tycker att det är jävligt mycket drygare att behöva läsa alla inlägg som gör sig lustiga över stavningen. Stör man sig på stavningen så strunta bara i tråden istället.

word.

Ni förstår ju vad folk menar ändå, så vad är grejen och ödsla tid på att va besserwisser då?

Postad
Det är en grej att påpeka en särskrivning här och där. Men trådskaparen har troligtvis dyslexi så det är riktigt svinigt att halva forumet ska komma och hacka på honom.

Och om han inte har dyslexi är ditt inlägg det svinigaste hittills.

Postad
word.

Ni förstår ju vad folk menar ändå, så vad är grejen och ödsla tid på att va besserwisser då?

Håller med! Jag tycker att det här forummet har spårat ur i dryghet faktiskt. Alla som känner sig träffade bör ta åt sig ordenkligt och skärpa sig genast, annars blir det allt färre som vill vistas här på grund av att de inte trivs här och det skulle vara rätt tråkigt för oss alla faktiskt. Jag tycker inte sarkasm hör hemma i texter på internetforum för det kan så lätt missuppfattas och någon kan ta åt sig. Tänk efter lite innan nästa gång ni trycker på "posta"! Det sitter personer i andra ännden också faktiskt.

Postad
Det är en grej att påpeka en särskrivning här och där. Men trådskaparen har troligtvis dyslexi så det är riktigt svinigt att halva forumet ska komma och hacka på honom.

eller så är han invandrare, känns nästan mer troligt