Gå till innehåll

WSOPE main event livestream och snacktråd!


stenarn

Recommended Posts

  • Svars 134
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hur funkar det där egentligen? Får man ett konto och kan sen logga in varsomhelst ifrån eller låses streamen till burken/ip-adressen etc???

 

Kommer inte kunna följa hela FT från samma plats, därför jag undrar...

 

Tror det låses, eftersom man laddar hem lite säkerhetscerifikat med mera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur funkar det där egentligen? Får man ett konto och kan sen logga in varsomhelst ifrån eller låses streamen till burken/ip-adressen etc???

 

Kommer inte kunna följa hela FT från samma plats, därför jag undrar...

 

Du får ett inloggningsnamn och ett lösenord som det kommer frågas efter när du försöker sätta igång, när det är ifyllt kommer sändningen igång. Borde inte vara nåt problem att titta från olika platser. Förresten hur gjorde man för att få in detta i VLC player? Har för mig att du kunde dessa saker :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får ett inloggningsnamn och ett lösenord som det kommer frågas efter när du försöker sätta igång, när det är ifyllt kommer sändningen igång. Borde inte vara nåt problem att titta från olika platser. Förresten hur gjorde man för att få in detta i VLC player? Har för mig att du kunde dessa saker :-)

 

Ok, verkar iaf som att jag e safe om jag tar med min laptop och kollar på samma burk, tx!

 

Inte kört det i vlc eftersom wmp funkade så bra, dessutom enklare/tydligare hur man gör... nu vet jag inte om det funkar på samma sätt idag då det är betal-"tv" men det var iaf bara att klippa in länken:

 

http://wm.istreamplanet.com/customers/bluff/wsop_live_free_500.asx

 

i rutan du får upp om du går på 'arkiv' -> 'Öppna URL...' i din WinMediaPlayer, busenkelt. Se bara som sagt till att få med hela länken...

 

Ser nu att den här länken slutar med "wsop_live_free_..." så den funkar ju inte idag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...