Gå till innehåll

Push på knappen?


Recommended Posts

När det gäller mitt "backande" så har jag skrivit lite om orsakerna till det i min dagbok. Tror dock att om jag bara spelade seriöst, fokuserat och analyserade mitt spel i efterhand så skulle jag vara plussande. Just nu försöker jag uppfylle dessa tre punkter. Jag vill gärna tro att jag är bättre än vad tex sharkscope visar. Har inte järnkoll på hur mycket jag satt in för att spela poker totalt men det är inga stora summor iallafall...

 

:roll:, inget personligt, men sorgligt...

 

Utan att veta nivån på spelet, vad för info på FI, turbo, etc, har jag svårt att säga push/inte push vid detta läge (tycker själv det spelar stor nog roll). Seriöst - tar ni inte hänsyn till det när ni kollar på den här handen? Frågan speciellt till Eury som kanske kan spela ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A2s kändes nära oexploaterbar här.

Kanske inte riktigt, men stark nog att motståndarna ska syna väldigt brett för att det inte ska löna sig.

Och med stackstorlekarna som dom är har jag svårt att se att särskilt många motståndare synar speciellt brett här.

 

Vad gäller tempo i turren så känns det skitsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att veta nivån på spelet, vad för info på FI, turbo, etc, har jag svårt att säga push/inte push vid detta läge (tycker själv det spelar stor nog roll). Seriöst - tar ni inte hänsyn till det när ni kollar på den här handen?

 

Vilken info om nivå eller Fi ska få dig att vika? Det lär vara push även om Fi är rejält synfiskig. Och turbo spelar ingen roll, nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:roll:, inget personligt, men sorgligt...

 

Utan att veta nivån på spelet, vad för info på FI, turbo, etc, har jag svårt att säga push/inte push vid detta läge (tycker själv det spelar stor nog roll). Seriöst - tar ni inte hänsyn till det när ni kollar på den här handen? Frågan speciellt till Eury som kanske kan spela ...

 

Vad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...