Crazy Postad 14 September , 2007 Rapport Postad 14 September , 2007 Jag hade pokerspel som mitt projektarbete. Om jag inte minns helt fel så ska man arbeta ca 100 timmar med det så jag fick tag i en stencool handledare som gick med på att lägga ner * 50h på nätpoker * Fixa en egen turnering ca 20h * Skriva en pokerhandbok till nybörjare Resultatet blev att jag spelade poker som alltid, spelade en julturnering med grabbarna och fick ihop 10-15 sidor med pokermaterial. Betyget blev iofs G men hade inte väntat mig nåt annat för han fattade inte mycket av vad det stod i boken. Lycka till! Citera
kensoi Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Postad 21 September , 2007 Kan meddela att det gick igenom. Ska nu formulera en matematisk/teoretisk fråga som jag ska reda ut typ och som mål har jag också att bli regular på nl100. Ska föra loggbok och använda mig av lite PT-statistik i redovisningen. Citera
Recommended Posts