Gå till innehåll

Pokerstars - snåljåpar, eller ?!


CecceH

Recommended Posts

Börjar bli lite less på att Pokestars aldrig kommer med någon form av "morot" läs: re-load bonus till sina trogna kunder

 

Samtidigt som man ser andra pokersiter belöna sina "trogna" kunder.

 

Kanske Pokestars känner sig så pass stora, att man inte behöver belöna sina trotjänare !?

 

Men på sista tiden har jag ägnat mig å andra siter som har erbjudit fina re-load bonusar - bra mycket roligare och trevligare , att man har chansen att dubbla upp, både när det gäller själva pokerspelet och därtill bonusar som läggs ovanpå , som tack för att man är aktiv och bidrar till att hålla spelet uppe.

 

 

...och jag börjar gilla Full Tilt Poker allt mer, därtill har det blivit allt mindre spel på Pokerstars

 

 

Tack för ordet

 

( ...självfallet hoppas man ju att någon support läser detta, så man sätter igång med bonus till trogna kunderna - och jag vill inte ha någon tröja, bok eller nå´t sånt som tack )

 

 

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli lite less på att Pokestars aldrig kommer med någon form av "morot" läs: re-load bonus till sina trogna kunder

 

Samtidigt som man ser andra pokersiter belöna sina "trogna" kunder.

 

Kankse Pokestars känner sig så pass stora, att man inte behöver belöna sina trotjänare !?

 

Men på sista tiden har jag ägnat mig å andra siter som har erbjudit re-load bonusar - bra mycket roligare och trevligare , att man har chansen att dubbla upp, både när det gäller själva pokerspelet och därtill bonusar som läggs ovanpå , som tack för att man är aktiv och bidrar till att hålla spelet uppe.

 

 

Tack för ordet

 

( självfallet hoppas man ju att någon support läser detta, så man sätter igång med bonus till kunderna - och jag vill inte ha någon tröja, bok eller nå´t sånt som tack )

 

jag hörde ett rykte att de skulle köra reloadbonus om några dagar... vem vet, kanske bara ett rykte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli lite less på att Pokestars aldrig kommer med någon form av "morot" läs: re-load bonus till sina trogna kunder

 

Samtidigt som man ser andra pokersiter belöna sina "trogna" kunder.

 

Kanske Pokestars känner sig så pass stora, att man inte behöver belöna sina trotjänare !?

 

Men på sista tiden har jag ägnat mig å andra siter som har erbjudit fina re-load bonusar - bra mycket roligare och trevligare , att man har chansen att dubbla upp, både när det gäller själva pokerspelet och därtill bonusar som läggs ovanpå , som tack för att man är aktiv och bidrar till att hålla spelet uppe.

 

 

...och jag börjar gilla Full Tilt Poker allt mer , dättill har det blivit allt mindre spel också på Pokerstars

 

 

Tack för ordet

 

( ...självfallet hoppas man ju att någon support läser detta, så man sätter igång med bonus till trogna kunderna - och jag vill inte ha någon tröja, bok eller nå´t sånt som tack )

 

 

 

.

 

Trogna kunder som spelar mkt kan "Köpa" sina reloadbonusar för FPP i shopen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hörde ett rykte att de skulle köra reloadbonus om några dagar... vem vet, kanske bara ett rykte.

 

Vore ju bra, men det är bäst de skyndar på, innan jag överger pokerstars helt och hållet :-)

Pokerstars kör med sina 50 dollar bonus nyreggade kunder. Pokerstars må ha en av de bästa siter med utbud av turneringar - men också en av de absolut sämsta siter med bonussystem - enligt mig, men där är klart, får jag ihop

5 m i l j o n e r FPP - får jag ju en Porsche :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste på BW för ett tag sen en gnällpost om att Fulltilt var snåla med reloads.

Så inte säkert att gräset är grönare där:)

 

Nej kanske inte, men bättre än Pokerstars, samt att det finns andra siter som kommer med re-load bonusar med jämna mellanrum - tycker bara att Pokerstrs ska bjuda till lite mer:cry:

 

Läste nyligen att det var en site( kommer inte ihåg vilka) men gjorde man en sign-up så skulle man få en ...tändare !

...det var ju ett fantastiskt erbjudande ..lät lite desperat

 

Så Pokerstars är inte "sämst i klassen" :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag anser att PokerStars är den sajt som ger tillbaka mest av alla till sina trogna spelare.

 

Reloadbonusar är för bonushoror, dvs inte trogna spelare.

 

På en del sajter får man rb, men alla får lika mycket. På andra har de nåt liknande Stars att man klättrar högre och högre i VIP-nivåer, men såvitt jag har förstått det så räcker det med 25 timmars spel per månad på typ NL400 för att man ska bli högsta VIP på alla de andra.

 

En spelare som är trogen nog att bli SNE blir belönad därefter på Stars.

 

Se till att göra det skattefritt bara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För låg och microspelare finns det ingen vits med att lira inne på stars om man inte har någon pervers böjelse för stressbollar och elektroniskt skit.

 

För spelare som gillar att tabla hårt på 5/10+ kanske det kan vara svårt att hitta en 10-12 bra bord någon annanstans samtidigt som fpp:na kanske har hyfsat värde med supernova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara tillägga, trots allt, är Pokerstars den pokerklient som jag trivs allra bästa att spela på , ingen slår pokerstars när det gäller utbudet av turneringar - inte än i alla fall, men som sagt, de får rycka upp sig lite.

 

Just nu spelar jag en hel del på Full Tilt Poker och på sistonde allt mer på VC-poker och som fungerar som ett 3:e alternativ för pokerspel för min del - Anser att VC -poker också har ett ganska bra bonusprogram, både för nya och gamla pokerspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars är inte skattefritt så det finns egentligen 0 anledning och spela där undantags möjligtvis några större turneringar som man skattar för om man vinner.

 

Kontantspel och SnG är massivt EV- attspela på Pokerstars då man måste betala skatt som med vida marginal överstiger eventuell vinst.

 

qft. sjäv stängde jag mitt konto av den anledningen och har öppnat det nu igen pga wcoop och kommer sen stänga det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerStars er en jævla møkkaside!!

 

Gir ALDRI noe tilbake til sine kunder. Det gjør nesten ALLE andre sider!

 

Måtte PokerStars brenne langt i ¤#&¤/#%"/&

 

Word.

 

Maken till skitsida får man leta efter. Vad ser alla miljontals spelare i den skitsajten? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Word.

 

Maken till skitsida får man leta efter. Vad ser alla miljontals spelare i den skitsajten? :shock:

 

* Buggfri och bra klient sen åratal tillbaka

* Överlägset bästa supporten i branschen

* Mycket trafik på alla nivåer

* Stort turneringsutbud

* Bra VIP-program för lojala spelare (det ger kanske inte så mycket för mikrospelare, men midstakes och uppåt är det bra)

* Bra kundrelationer

* Inga fadäser med bonusar som blivit avbrutna eller ändrade villkor, inga låsta konton utan anledning, ingen extra rake för att betala en "freeroll" som redan är inställd eller nåt annat tjafs som alla andra dick-sidor håller på med.

 

Hade det bara varit skattefritt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, då kom den "efterlängtande" re-load bonusen

 

25% den är gången, även om det går långt mellan varven, så är det ok.

 

" To celebrate the arrival of this year’s WCOOP, we’re offering a WCOOP Deposit Bonus. Make your next real money deposit between September 14 at 14:00 ET and September 20 at 23:59 ET for a 25% bonus up to $125*. Enter “wcoop2007” in the bonus code field of the cashier when making your qualifying deposit..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den kom till slut ja, sämre än nånsin.. På gamla goda tiden var det 25%--->$150 o bara 750 FPP krävdes för clearing. Nu mindre $ och nästan tredubbla antalet FPPs krävs :rolleyes:

 

För övrigt håller jag med kollikock, stars är i särklass bästa sajten.

 

Kanske man ska avreg. och sedan nyreg sig. så får man ju 50$+25$ och kraver är bara då .

 

Erbjudandet genom pokerforum.nu ang reg på Pokerstars :

 

" Spelare från Poker.se får utöver den vanliga bonusen även en exklusiv

extra bonus på $25. Det betyder att du totalt får en bonus på $50 + $25.

Bonusen betalas ut inom 48h så snart du spelat ihop 100 FPP.

 

100 FPP går att spela ihop på ett kick

 

Senaste erbjudet som kom idag, och om man vill ha ut max bonusen är väl ca 1250 FPP ( Eller räknar jag fel nu ? )

 

Usch, börjar känna mig sin en riktig bonushora :twisted:

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den kom till slut ja, sämre än nånsin.. På gamla goda tiden var det 25%--->$150 o bara 750 FPP krävdes för clearing. Nu mindre $ och nästan tredubbla antalet FPPs krävs :rolleyes:

 

För övrigt håller jag med kollikock, stars är i särklass bästa sajten.

 

På den tiden krävdes det också en 20$ pott för att få 1fpp, så deras bonusar var mer eller mindre omöjliga att ta för spelare som lirade lägre än NL200.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Börjar bli lite less på att Pokestars aldrig kommer med någon form av "morot" läs: re-load bonus till sina trogna kunder

 

Samtidigt som man ser andra pokersiter belöna sina "trogna" kunder.

 

Kanske Pokestars känner sig så pass stora, att man inte behöver belöna sina trotjänare !?

 

Men på sista tiden har jag ägnat mig å andra siter som har erbjudit fina re-load bonusar - bra mycket roligare och trevligare , att man har chansen att dubbla upp, både när det gäller själva pokerspelet och därtill bonusar som läggs ovanpå , som tack för att man är aktiv och bidrar till att hålla spelet uppe.

 

 

...och jag börjar gilla Full Tilt Poker allt mer, därtill har det blivit allt mindre spel på Pokerstars

 

 

Tack för ordet

 

( ...självfallet hoppas man ju att någon support läser detta, så man sätter igång med bonus till trogna kunderna - och jag vill inte ha någon tröja, bok eller nå´t sånt som tack )

 

 

 

.

 

Det är sant. Det är så med pokerstars, men se vad hände med partypoker, de tänkte att de är oslagbara. Jag själv spelar mycket hos dem(stars), och som du säger aldrig varit med nån bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...