Gå till innehåll

Ramz vs LokeLupus


slanen

Recommended Posts

Sitter just nu och tittar på när Ramz möter LokeLupus i lite 1000/2000 limit på Svenska Spel.

 

Min första fråga är: vem f-n är LokeLupus? Ser honom oftast sitta med 300k - 1 miljon på borden och oftast utklassar han sina motståndare.

 

Min andra fråga lyder: varför i h-lvete spelar Ramz mot honom? Han måste ha torskat x antal hundra tusen kronor under de gångerna jag sett dem spela. Det kan ju knappast vara så att Ramz njuter av att förlora pengar så vad är hans motiv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min andra fråga lyder: varför i h-lvete spelar Ramz mot honom? Han måste ha torskat x antal hundra tusen kronor under de gångerna jag sett dem spela.
a) Ett par hundra papp hit eller dit är inte så mkt med de insatserna.

 

b) Han tror väl att han har edge.

 

c) Det är inte så lätt att få action på den nivån, så när man får det så tar man det även om det kanske är lite iffy med +EV:et. Action är ju ändå action liksom.

 

gl Ramz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt att jag sett Ramzi gejma mot han då..

 

TLK måste blivit tjock o tunisie helt plötsligt ;)

 

hehe no offence rumzi. (=

 

mm det är riktigt sjukt...jag antar att det är lite komiskt hur folk spekulerar hela tiden. Men det är väl ganska kul antar jag. Fast man blir ju lite irriterad på att folk inte tror på vad man säger lol :)

 

Alex har faktiskt gått upp rätt mkt senaste tiden, så han börjar likna en tjock tunisie mer och mer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm det är riktigt sjukt...jag antar att det är lite komiskt hur folk spekulerar hela tiden. Men det är väl ganska kul antar jag. Fast man blir ju lite irriterad på att folk inte tror på vad man säger lol :)

 

Alex har faktiskt gått upp rätt mkt senaste tiden, så han börjar likna en tjock tunisie mer och mer :)

 

spelar han inte längre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...