Haslo Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Heeeeeej! Jag fick erbjudandet att haka på Ante i dagbokandet för att väga upp allt whine. Det är ganska passande efter min senaste månad. Jag tog en ganska kort men givande paus efter en dålig period, eller egentligen hade jag aldrig såå bra koll på det där med stålar, men ajja. Jag lyckades iaf tigga till mig en stejk från en okänd väl-gö-ra-re och började gneta lite vilket gick dåligt i ungefär två dagar innan det vände med besked. Sen dess har jag gått på en rush jag aldrig upplevt tidigare och vunnit ett par turneringar varav 50k gtd på FTP är den största för 15k vilket är rekord online. Jag har gått från typ 75 i sverige på pocketfives till 25 på en knapp månad. Därför kör jag numera det mesta som inte går alltför sent. Så det kan nog bli en hel del intressant att posta om! Nice. GLGLGL!
@ntonius Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Heeeeeej! Jag fick erbjudandet att haka på Ante i dagbokandet för att väga upp allt whine. Det är ganska passande efter min senaste månad. Jag tog en ganska kort men givande paus efter en dålig period, eller egentligen hade jag aldrig såå bra koll på det där med stålar, men ajja. Jag lyckades iaf tigga till mig en stejk från en okänd väl-gö-ra-re och började gneta lite vilket gick dåligt i ungefär två dagar innan det vände med besked. Sen dess har jag gått på en rush jag aldrig upplevt tidigare och vunnit ett par turneringar varav 50k gtd på FTP är den största för 15k vilket är rekord online. Jag har gått från typ 75 i sverige på pocketfives till 25 på en knapp månad. Därför kör jag numera det mesta som inte går alltför sent. Så det kan nog bli en hel del intressant att posta om! Okända välgörare är dom bästa! Då slipper man dela med sig av vinsten;). GLGL
ulaf Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Okända välgörare är dom bästa! Då slipper man dela med sig av vinsten;). GLGL haha, I wish. Då hade jag sagt upp mig nu
ulaf Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Dags för lite premiärlir, kör 21-turrarna på stars, ftp och party.
ulaf Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Verkar som att jag leder 25k SUPER MONDAY på party med 36 kvar av 180ish. Jämnt dock så vi får se, Telefonkiosken på bordet
MJ Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Heeeeeej! Jag fick erbjudandet att haka på Ante i dagbokandet för att väga upp allt whine. Det är ganska passande efter min senaste månad. Jag tog en ganska kort men givande paus efter en dålig period, eller egentligen hade jag aldrig såå bra koll på det där med stålar, men ajja. Jag lyckades iaf tigga till mig en stejk från en okänd väl-gö-ra-re och började gneta lite vilket gick dåligt i ungefär två dagar innan det vände med besked. Sen dess har jag gått på en rush jag aldrig upplevt tidigare och vunnit ett par turneringar varav 50k gtd på FTP är den största för 15k vilket är rekord online. Jag har gått från typ 75 i sverige på pocketfives till 25 på en knapp månad. Därför kör jag numera det mesta som inte går alltför sent. Så det kan nog bli en hel del intressant att posta om! GL!
ulaf Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 GL! Nice. GLGLGL! Okända välgörare är dom bästa! Då slipper man dela med sig av vinsten;). GLGL GL! Tyty!
ulaf Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Meh vad ska man göra här, lika bra att beta och få in det eller? ***** Hand History for Game 7699682325 ***** NL Texas Hold'em Trny:43841510 Level:8 Blinds-Antes(400/800 -25) - Monday, January 12, 17:46:41 ET 2009 Table $25K Gtd Super Monday (1600361) Table #2 (Real Money) Seat 9 is the button Total number of players : 7 Seat 8: Brummieboy1 ( 23,838 ) Seat 2: DonAt_eH_0r ( 34,798 ) Seat 3: GD7Belthazor ( 30,959 ) Seat 6: Telefonkiosk ( 39,622 ) Seat 9: aFalu ( 44,705 ) Seat 4: philbort ( 21,523 ) Seat 5: prrrak ( 10,240 ) Trny:43841510 Level:8 Blinds-Antes(400/800 -25) DonAt_eH_0r posts ante [25] GD7Belthazor posts ante [25] philbort posts ante [25] prrrak posts ante [25] Telefonkiosk posts ante [25] Brummieboy1 posts ante [25] aFalu posts ante [25] ** Dealing down cards ** Dealt to aFalu [ 9h Jd ] philbort folds prrrak folds Telefonkiosk folds Brummieboy1 raises [2,000] aFalu raises [5,750] DonAt_eH_0r folds GD7Belthazor folds Brummieboy1 calls [3,750] ** Dealing Flop ** [ 5d, 8d, Qd ] Brummieboy1 checks aFalu
ulaf Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Haha nice nice Ulaf, GL! Det är ulaf, när ska folk lära sig? ty
jkkman Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Det är ulaf, när ska folk lära sig? ty
ulaf Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Bidde ett litet finalbord iaf vilket man helt klart får vara nöjd med. 7:a i 25k på party ($162) för 1,3k smakar inte så illa. Lycka till Telefonkiosk som slog ut mig.
AnteSvante Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2009 Jaha, vart lite segt med uptades, men det beror på att jag inte suttit vid datan:O I förrgår hängde jag med en polare till Hovet och såg DIF KROSSA LHC:mrgreen: :mrgreen: Så underbar match imo! Sen blev det lite god sushi och ngn öl oxå. Igår så var det fullt upp med jobb och så. Somnade typ kl 20 och vaknade idag kl 11:) Får se om jag orkar klämma in lite grind ikväll, prob not dock.
AnteSvante Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2009 Pust pust, tbx fr gympass o ikea nu:) Får se om jag orkar dra igång ngn grind lite senare.
kraclob Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Pust pust, tbx fr gympass o ikea nu:) Får se om jag orkar dra igång ngn grind lite senare. Hojta om du drar igång nån mtt grind. Btw: Jag är skyldig dig lite deg från söndags. Kan inte tänka riktigt korrekt, men tror det är typ $110, kan det stämma.. blev juh flumm med alla mb överföringar och stars på det.
SoderKrippa Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Va guuuuulligt! Dagbok ihop! Jag e skyldig dig lite deg oxå Ante, var 45 va? Kan kolla historyn sen. Lycka till pojkar! /SK
kraclob Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Glömde bort Ulaf.. GL! Nu har du inga bortförklaringar som är giltiga när nästa grindsöndag ska köras...
SoderKrippa Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Det är ulaf, när ska folk lära sig? ty Borde vara ulaF? /SK
AnteSvante Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2009 Hojta om du drar igång nån mtt grind. Btw: Jag är skyldig dig lite deg från söndags. Kan inte tänka riktigt korrekt, men tror det är typ $110, kan det stämma.. blev juh flumm med alla mb överföringar och stars på det. Trevligt att få pengar 1! Va guuuuulligt! Dagbok ihop! Jag e skyldig dig lite deg oxå Ante, var 45 va? Kan kolla historyn sen. Lycka till pojkar! /SK Visst är det:) Kommer nog bli roliga läsningar här efter söndagar:) Och så trevligt att få pengar 2! Glömde bort Ulaf.. GL! Nu har du inga bortförklaringar som är giltiga när nästa grindsöndag ska köras... +1 imo
ulaf Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Borde vara ulaF? /SK Använder man ögonen ska det inte vara så svårt! Glömde bort Ulaf.. GL! Nu har du inga bortförklaringar som är giltiga när nästa grindsöndag ska köras... Detsamma gäller dig. Hmm det kan du ha rätt i, jag är ledig nästa måndag!
ulaf Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Ikväll ere lite grind! Startar upp 18-21 Har också haft det jävligt stressigt på senaste men det börjar lugna sig något. Extra jobbigt när man kommer hem till en lägenhet som ser ut som (/¤&(/# och det är mörkt och jävligt. Pokern har faktiskt räddat lite av mitt välmående senaste månaden, hur sjukt är inte det! Kollar på eisenhowers video på pokercampus nu också, går inte att förlora längre då.
Roob Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Ikväll ere lite grind! Startar upp 18-21 Har också haft det jävligt stressigt på senaste men det börjar lugna sig något. Extra jobbigt när man kommer hem till en lägenhet som ser ut som (/¤&(/# och det är mörkt och jävligt. Pokern har faktiskt räddat lite av mitt välmående senaste månaden, hur sjukt är inte det! Kollar på eisenhowers video på pokercampus nu också, går inte att förlora längre då. linkidink?
ulaf Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 För den som inte visste det kan jag berätta att jag har ett brinnande musikintresse. Har varit hyfsad produktiv på sistone, och ett lite kantstött resultat kan höras här.
jkkman Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Sickaments Jag är lite imponerad. Speciellt Nobody Else gillar jag! Nu vet vi att du har mer än luckboxxing att komma med
Recommended Posts